09 mai 2008

no mis elu see on...

reede...
mingi kummaline nädal.


autol hakkas täna mingi asi kõhu all plärisema.
õnneks on mu muusikamaitse(tus) selline,
et see plärin ja kolin kõlab sealjuures
suhteliselt harmooniliselt.
ega muud,
kui aknad lahti ja makile volüümi juurde.
no mis elu see on!

foori taga tegi mingi Eclipse mulle ka ära.
pardamehaanik küll lohutas,
et meie olime ju väliskurvis
ja tema sisekurvis,
aga ikkagi.
no mis elu see on!

...ja minu seebikarbiga
ei tule kohe kuidagi
sellised pildid,
nagu mõnel teisel peegelkaameraga.
ma pole päris kindel,
kas seegi õiglane on.
no mis elu see on!

üldse,
asjad, mis mind häirisid,
ei häiri mind enam.
ja asjad,
mille kohta uskusin,
et need hakkavad mind häirima,
need millegipärast ei häirigi mind.
ma tunnen end kohati lausa hästi.
see on segadusseajav.
ja ma olen sellest häiritud.

Sildid: ,







1 lisas:

09 mai, 2008 20:04, Blogger Unknown ütles...

Parem seebikas kaasas kui peegelkaamera kodus kapi peal...

 

Postita kommentaar

<< Home