09 aprill 2008

MAAP-PAIR, PAIS-RUMO...

lobiseme Targema Inimesega,
tema ütleb, et tal pole latifundumit.

eee, latifundum?
mis on latifundum?
latimeeriat ma tean,
aga latifundum...
saan teada, mis asi on latifundum.

einoh, mina olen võõrsõnade leksikoni lugenud küll,
kuidas ma latimeeriani jõudsin,
kui latifundumit kohe mitte ei mäleta?
lugesin ma siis iga kord tagant ettepoole või?

"MAAP-PAIR" ütleb Targem Inimene naeratades.
automaatselt vastan "PAIS-RUMO".
"RUND-TING", ütleb tema
ja hakkab naerma.
kohutav, millist mõttetut infot
on pea täis.
mõni ime siis,
et asjad meeles ei püsi.
vaba mälu ju peaaegu polegi.

mõttetu info jah.

või siis ka mitte.
kui ütled kellelegi "MAAP-PAIR"
ja ta vastab sulle "PAIS-RUMO",
siis tead,
et oled omasuguse leidnud.

kui keegi nüüd kirja paneks,
mis oli enne "MAAP-PAIR"-i...
seda meil ei õnnestunud kuidagi meelde tuletada.

Sildid:







4 lisas:

09 aprill, 2008 20:13, Anonymous Anonüümne ütles...

Enne MAAP-PAIRi olid HERN-KIRU ja KIRV-MAAO. Ausõna, ma ei vaadanud kuskilt järele ja mul ei ole neid riiulis, vanematekodus muidugi olid.

 
10 aprill, 2008 16:46, Anonymous Anonüümne ütles...

KIRV-MAAO:)
(lee)

 
11 aprill, 2008 21:53, Anonymous Anonüümne ütles...

A-DYN, E-HERM, HERN-KIRU, KIRV-MAAO, MAAP-PAIR, PAIS-RUMO, RUND-TING, TINK-YVERTING...
ja mina küll spikerdasin praegu :D

 
11 aprill, 2008 21:54, Anonymous Anonüümne ütles...

TINK-YVER siis

 

Postita kommentaar

<< Home