31 märts 2008

kudujuttu: sabakeerutamise-vest

ma ikka koon ka vahel.
lihtsalt pildistamisega on raskusi,
küll pole piisavalt valgust,
siis pole, kes pildistaks jne.

et siis selline vest.
see narmasvärk allservas
muutub liikudes parasjagu "elavaks",
sellest siis ka vesti nimi.
"spetsialistid" väitsid,
et pidi seksikas vest olema.
nomaitea,
nende meelest on enam-vähem kõik seksikas.
aga ega ma end selles vestis halvasti küll ei tunne :-D


lõng on kunagi Abakhanist ostetud
Patons Hip-Hop,
50% meriino/50% akrüül.
ümber õlgade on kaks palmikut,
kui pildil klikkida, näeb paremini.











2 lisas:

01 aprill, 2008 10:06, Blogger Pille ütles...

issand kui ilus :-) Ma olen kohe kade ja peaaegu nii kade, et hakka või kuduma. Aga see tundub liiga keeruline ja palmikutega pole ma kunagi hästi hakkama saanud. Ma siis niisama õhin ja ohin siin, et küll on ikka ilus.

 
02 aprill, 2008 01:15, Anonymous Anonüümne ütles...

see on nagu põhjamaine versioon latiinokleidist :) jalga ja saba on sellega kindlasti hea keerutada, kui ainult palav ei hakka. tõeliselt ilus asi! sobib sulle nagu rusikas silmaauku.

 

Postita kommentaar

<< Home