29 märts 2008

shoppamisejutt

sügisel hädaldasin siin,
et kuskil ei müüda normaalseid saapaid.

täna tekkis äkkmõte,
et kevadeks oleks ikka veel ühtesid vaja,
saapakesi,
selliseid pahkluuni...
no ei, ei ole.
muidugi ei ole,
pole ju kunagi olnudki.
ühed siiski olid,
proovisin jalga ka.
tootjaks oli ilmselt
AS Hispaania Inkvisitsioon,
kohutavalt ebamugavad olid.

nördimus.

kompensatsiooniks ostsin seeliku.
ja proovisin üht punast jakki.
siis proovisin jakki koos seelikuga.
jaa.
sain kompenseeritud :-D
nüüd ma hakkan ilusaks.

siis mõtlesin veel üht-teist eneseiroonilist,
kevadiste saabaste ostmisest.
et kus sa nagu enne olid...
poed müüvad juba rihmikuid,
sina otsid saapaid.

mida ütleb kogenud shoppaja sellisel puhul?
loomulikult:
"lähme teise poodi!"
Järve Selveris on nimelt Sabo kingapood.
Sabost olen ma ennegi asju leidnud.
nomuidugi,
neil pool poodi saapaid täis.
uus kollektsioon ja puha.

jess!
oi!
jess!
ahh! mõlemad on nr 35!
hmm? et kummad siis?

ühed on pahkluuni,
ilusad.
ja punased.
ilusad punased.
hea liistuga, st. ei ole kobakad.
mul saledad sääred
(okei-okei, peened jalad jah),
maitaha, et saabas näeb välja
nagu suur pappkast.
siis paistavad sääred veel peenemad.

teised on poolde säärde,
mustad,
paeltega.
mmm!
ja saapasäär on ümber jala,
nagu päris!
ahh!
mu praeguste lemmiksaabaste
mudeli arendus vist.
isegi tald on sama.
(järelikult väga mugav).

kontsa kõrgus on mõlematel sobiv
ja kummalgi pole nahaga kaetud konts.
need ma rüüstaks vist ruttu ära.

et siis kummad?
kummad siis???
appi!
miks peab see naisinimese elu
nii keeruline olema?!

otsustusvõimetu, nagu ma olen,
parem mõtlen kodus selle üle,
et ikkagi kummad siis.
kuna ma otsustada ei suutnud,
tõin ära sealt nii mustad kui punased.

hehe,
kohati mulle meeldib mu otsustusvõimetus!
isegi väga :-D

_____________________________

huvitav,
kas on olemas sedasorti psüühikahälve,
mis sunnib kingi ja saapaid kokku ostma?

ei, ma ei kannata selle all.
ma ei kannata kohe sugugi!
(Pipi ja tedretähed...)

Sildid:







3 lisas:

30 märts, 2008 01:06, Blogger kukupai ütles...

hehe, ma juba poole saabastejutu peal arvasin, et võtad mõlemad. Aga et siis Sabos hea valik? Tänud vihje eest, mul ka saapaid vaja.
Ja vaata Valgeseeliku blogisse, seal oli ka saabastest kuskil juttu alles viimase nädala jooksul :P

 
30 märts, 2008 09:37, Anonymous Anonüümne ütles...

Nii tüüpiline, nii tüüpiline. Ei suuda otsustada, kumba võtta. Ise olen viimasel ajal oma otsustusvõimetuse lahendanud sellega, et ostan mõlemad meeldima hakanud asjad ära :)

 
30 märts, 2008 16:20, Blogger valgeseelik ütles...

Jeeh, ma Kukupai soovitusel lugesin Su saabaste ostmise jutu ära - just midagi minule! :D:D:D
Ja ma oleksin samamoodi teinud - kui ikka otsusele ei jõua, siis tuleb osta mõlemad!:D
Mul kahjuks nii hästi ei läinud, mul erilist valikut ei olnud ja konts on kah nahaga kaetud, pean kohe eriti ettevaatlik olema, ma tavaliselt pööran ka sellele nüansile tähelepanu, aga praegu, kus valik just punaste saabaste osas oli väga kesine, siis ei saanud sellist pisiasja üldse tähele panna.:)
Tore, et Sinul hästi läks ja väga südame järgi saapad said! :) Tean, et ega see kerge pole - leida just õiged saapad!

 

Postita kommentaar

<< Home