13 märts 2008

täna käis meil Kriminaalselt Ilus Mees...

1. ma ei ole surnud.
2. pime pole ma ka mitte.

_________________________________

täna käis meil Kriminaalselt Ilus Mees.
(ta käis ükskord varem ka,
aga siis oli ta lihtsalt Ilus Mees.
assistent ütles tookord kadedalt "ahh!",
kui ma Ilusa Mehega mööda maja ringi jalutasin
ja talle asju näitasin.)
täna ta siis tuli uuesti,
naeratas
ja uuris, kas hinda allapoole ka saab tingida.

ma ütlesin seepeale "hmm!".
ja et ostku hulgi,
näiteks kaks komplekti.
tal olid mingid arukad põhjendused,
miks tema mitte kahte komplekti ei vaja.

ma siis naeratasin,
mõnedele see mõjub.
noh et unustavad kauplemise.
või selle, et nad üldse ainult vaatama tulid.
alatu värk,
ta naeratas vastu.
ja ajas ikka oma juttu.
et teeb reklaami
ja kiidab tuttavatele...

ja lülitas pooltuled täistulede peale ümber.
(no vaatas sügavalt silma.)
ega ma ka kade pole,
vaatasin vastu.

aia, viga!
selliseid on ikka äärmiselt vähe,
kelle puhul ma pilgu ära pööran.
ja üks neist istub nüüd mu klienditoolil.
uhh!

ühesõnaga sain ma täiega manipuleeritud,
ta sai oma soovitud hinna.

tegelikult aimasin ma kohe,
kui ta oma juttu alustas,
et umbes nii see läheb.
heh,
küll ma oma nõrku kohti tean :-)
insenerid mulle meeldivad.
eriti veel sellised!

nojah,
eks ma lootsin siiski pisut kõrgema hinnaga müüa.
natuke käib ego pihta,
et mulle nii kergelt ära tehti...
selliste meetoditega manipuleerimine on kriminaalne!
(mitte et ma neid meetodeid ise ei kasutaks...)

aga noh,
ei saa just öelda,
et see kuidagiviisi ebameeldival moel oleks toimunud :-)
ja selliseid tegijaid satub ikka äärmiselt harva ette kah,
tänu taevale.

heh,
maütlen!
:-)






2 lisas:

14 märts, 2008 20:05, Anonymous Anonüümne ütles...

icicic. mis värvi su sõrmus samal ajal läks?

 
14 märts, 2008 22:34, Blogger ematehnik ütles...

vot mul oli sõrmus meeles :D

 

Postita kommentaar

<< Home