02 märts 2008

nüüd siis Klimt



ohissandküll,
kui ma selle üles leian,
mismoodi ma ta ära toon?

mõõdud on koos raamiga 60 x 80 cm.
lennuki pagasisse?
mul kohvergi veel ostmata,
tea, kas nii suuri kohvreid ka müüakse,
et sinna üks pilt sisse mahub...
muidu nad peksavad selle katki,
või kui ma saangi ta nii korralikult pakitud,
siis katab see pilt kogu mu lubatud pagasikaalu.

iga ülekilo eest tuleb maksta 6,5 euri.

mulle hakkab järjest enam tunduma,
et peab olema ka muid võimalusi.

...et kui mina selle pildi tõepoolest leian,
siis lähen ma lähimasse postkontorisse
ja saadan endale selle postiga koju.

maile saadan ma endale juba ammu,
miks ma ei võiks siis postipakke saata...

ohjah,
ma kohe oskan endale probleeme tekitada.


mul on seda pilti ikka hädasti vaja!

naguikka,
eriti väga himustan ma just neid asju,
millega ma suurt midagi pealegi hakata ei oska...
...mille puhul ainsaks argumendiks on
"aga ma tahan!"

tahan jah.

Sildid:







6 lisas:

03 märts, 2008 15:16, Anonymous Anonüümne ütles...

seda tahaks ju isegi...
aga kust sa seda saatma/saam/tooma pead? kui tegemist on euroopaga, siis annab ju asju sättida - päris paljud inimesed liiguvad autodega. saksa vahet eriti... tuleb üle kuulata tuttavaid ja tuttavate tuttavaid ja kui hirm, et kaduma jääb, siis saab ju alati teha lepingu :D

 
03 märts, 2008 19:24, Blogger ematehnik ütles...

lähen peagi Viini.
selle pildi leidsin mingi sealse poe kataloogist ja lähen igatahes seda otsima.
võibolla/kindlasti neil seda polegi, aga millestki peab ju unistama, eksole :-)
eks neid reprosid on vast ikka liikvel, aga selle värvid on teised kui originaalil. head värvid...

 
03 märts, 2008 19:40, Blogger hiiutar ütles...

Nii kui juba ostmiseks läheb, siis mulle palun sama kunstniku "suudlus". See sobib ideaalselt mu esiku ookerkarva seinale. Üritasin seda umbes pool aastat tagasi ka hankida, aga posti teel läks asi ikka liiga kalliks ja loobusin.

 
04 märts, 2008 00:18, Anonymous Anonüümne ütles...

Hundertwasseri majas olevast galeriist ostsin repro, keerasin rulli ja tassisin koju (nad muidu müüvad seal selliseid torusid ka, mille sisse panna) Tallinnas lasin ära raamida ;)

 
06 märts, 2008 23:31, Blogger Helen ütles...

aga osta puzzle http://www.puzzlewarehouse.com/
Search.aspx?Keyword=klimt,
karp on vaike, hea transada, paned kokku ja raami sisse klaasi alla ja naeb igati sheff valja. mul endal oli just see plaan Klimtiga.

 
09 märts, 2008 02:02, Blogger Reede ütles...

Päris kallis maitse Sul :)
Originaalis on Klimt lummav.

 

Postita kommentaar

<< Home