05 veebruar 2008

vastlasõit ... roclaga

lund nagu polegi,
aga saime ikka tehtud ühe vastlasõidu.
kasutades kohalikke vahendeid:
autojuht vedas roclat
(ei, ikka kätejõul)
ja keevitaja ning mina
siis seisime selle rocla peal.
sellises kentsakas poosis,
nagu mootorratta peal olles...
minul 9sentimeetrise kontsaga saapad jalas.
uhke värk!
sõitsime laos,
hakka nüüd veel õue minema, eksole.

hernesuppi keedetakse vist hoopis homme,
tehnik-peakokk oli terve päeva objektil
ja ei saand suppi keeta.
aga boss tõi meile lohutuseks
"vastakuplit" kah.
moosi ja vahukoorega.

__________________________

rocla on see nn. kahvelkäru,
kaheharuline ratastega atribuut,
millega kaubaalustel olevat kraami
saab liigutada.
no mina kasutan seda rohkem tõukerattana,
nii kergeid asju,
mida mina paigalt nihutada jõuaks,
ei veetagi roclaga.
heh, vahel on mõnes poes rocla müügisaalis...
siis mul tekib kiusatus,
et kui õige sõidaks natuke...
aga ma ei.
see ei sobi juu:
mitte enam verinoor daam,
pika musta mantli ja käekotiga
ja kütab roclaga mööda toidupoodi ringi :-D
nagu mingi halloween :-D
tähelepanu garanteeritud,
maütleks.

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home