06 jaanuar 2008

kodus tekkinud jäätmete sorteerimise juhendit lugedes saame teada, et...

kilest hapukoorepakk läheb olmejäätmete hulka.
ju siis jogurti oma ka.
probleem lahendatud!

papist kohvikoorepakk peaks minema pakendikonteinerisse.

suured kondid lähevad olmejäätmete konteinerisse,
väiksed kondid kompostrisse.
suured kondid???
väiksed kondid???
kui suur on üks suur kont?
kui mu dogi veel elas,
siis meil oli vahel suuri konte.
ilmselt siis pulli pea- ja reieluud ongi need "suured kondid"?


jäätmejaama tuleb viia:
deodorantide ja värvide aerosoolpudelid,
atsetoon (küünelakieemaldi siis ka?),
kodukeemia pakendid (??? tühi fairypudel?),
magnet (külmkapimagnet siis???),
patareidega töötavad mänguasjad.
igasugust muud kraami ka,
aga kui tihti ma ikka külmkappe välja viskan.

nende aerosoolide pudelitega
võib jama tulla.
ega mul peale juuksevahu suurt midagi aerosoolina polegi,
mõned värvid vist ka.
aga hakka nüüd kuhugi jäätmejaama minema
oma ühe tühja juuksevahupudeliga...
ilmselt peab neid koguma hakkama,
et hulgi viia on nagu otstarbekam.
kus ma neid kogumise käigus hoiustan???

Sildid:







1 lisas:

07 jaanuar, 2008 03:47, Anonymous Anonüümne ütles...

Jaaah, ma tegelikult soovitan veel lugeda. Eraldi teema on veel puhtad pakendid jne. Ja veel, et kas juuksevahud on aerosoolpudelites? Ma ei kasuta sellist "looma" nagu juuksevaht, aga kuidagi teistmoodi pudel on meeles kunagistest pubekaaegadest.

 

Postita kommentaar

<< Home