29 detsember 2007

impulssostudest ja intuitsioonist

viimase aja tähelepanek:
just impulssostudena soetatud asjad
on need,
mille üle mul pärast pikka aega hea meel on.

ma ei pea silmas mingeid odavaid pisividinaid,
ikka selliseid asju,
mille ostmist inimene võiks ette planeerida.
planeerida vähemalt niigi palju,
et kodust väljudes teada,
mida tooma minnakse.

impulssostudega on kuidagi nii,
et käib "plõks" peas,
et vot just seda asja mul ongi vaja!
nüüd ja kohe!

vanasti ma ikka kaalusin,
et kas on ikka vaja
ja kui senini sai ilma hakkama...
nüüd proovingi lihtsamat lähenemist,
kui kogemus näitab,
et need impulsiga asjad mind õnnelikumaks teevad,
milleks siis pikalt kaalutleda,
lähtugem intuitsioonist!

noh ja tänane impulssost on siis selline:



masin.
muidugi masin.
just masinad tekitavadki mul eriti intensiivseid impulsse.

loodetavasti on ta hea masin.
kui ta ka osagi tolmust märkab kokku koguda,
siis on see kõvasti parem kui mittemidagi.

noh ja tal tundub mingine intellekt ka olema.

intellekti on tal tegelt rohkem,
kui keskmisel mehel:
nimelt kui tal akud tühjaks saavad,
siis otsib ta ise oma laadimisjaama üles,
keerab end õigeks,
koperdab klemmi otsa
ja asub toituma.
ah et mis mehed siia puutuvad?
keskmine mees seisaks köögis külmiku kõrval
ja küsiks:
"kõht on tühi, kas meil midagi süüa on?".

nii,
nüüd ta arvas, et on piisavalt laadinud,
viiksus mõned korrad
ja läks koristama.
võimas!
ometigi keegi,
kellele ei pea alatasa ütlema,
et oleks aeg...


________________________________

täna nägin tõeliselt asjalikku abielupaari:
nad olid tulnud ka seda tolmurobotit ostma.
ja et kindel olla,
et too ikka tõesti piisavalt head tööd teeb,
olid nad oma vaibakese kaasa võtnud.

mulle kohe meeldib selline praktiline lähenemine!

Sildid:







5 lisas:

30 detsember, 2007 01:24, Anonymous Anonüümne ütles...

ma juba tunnen kuidas ma hädasti sellist impulsostu vajan. juutuubi tutvustav video pani suu vett jooksma :-p

 
02 jaanuar, 2008 14:47, Blogger Tiiu ütles...

¨¨¨¨¨¨¨¨¨**
¨¨¨¨¨¨¨¨¨*o*
¨¨¨¨¨¨¨¨*♥*o*
¨¨¨¨¨¨¨***o***
¨¨¨¨¨¨**o**♥*o*
¨¨¨¨¨**♥**o**o**
¨¨¨¨**o**♥***♥*o*
¨¨¨*****♥*o**o****
¨¨**♥**o*****o**♥**
¨******o*****♥**o***
****o***♥**o***o***♥ *
¨¨¨¨¨____!_!____

Head uut!

 
21 jaanuar, 2008 21:29, Blogger Urmas ütles...

Nüüd on mõni aeg mööda läinud, kuidas imur ka töötab? Suure tolmuimeja võib maha müüa?

 
22 jaanuar, 2008 20:09, Blogger ematehnik ütles...

töötab! ma olen endiselt rahul :)
suurt siiski maha ei müü, ta on meil selline kõigeimeja, veeuputuse puhul abiks relv. mitte et meil nüüd pidevalt uputusi on, aga äkki tuleb...

 
31 jaanuar, 2008 15:13, Blogger Urmas ütles...

Aga kui kõva häält ta teeb? Telekavaatamist ei sega? Või annad hommikule enne tööle minekut korraludused kätte ja jätad ta toimetama?

Mine või kohe poodi... :-)

 

Postita kommentaar

<< Home