06 jaanuar 2008

juuksevärv on antidepressant

täna käis õde
ja pani mulle värske värvi pähe.
vot juuksevärv on tõeliselt hea antidepressant!
vähemalt punane juuksevärv,
ja kolm pakki korraga.

(mitte et mu sügisdeprekas
oleks kolm korda raskem kui teistel
"korralikel inimestel",
ma lihtsalt ei armasta juuksuris käia.)


tahaks türkiissinist kampsunit!
heh, mul on ju üks türkiissinine jope.
homme seisan maja ees
ja olen ilus :-D
päikest võiks ka olla.

üks salk jäi miskipärast värvita.
või ei võtnud värvi peale.
tolle võiks ka türkiissiniseks võõbata.
kui sellist juuksevärvi üldse olemas on.
ja see mu tumedatele juustele peale hakkaks.

Sildid:







1 lisas:

05 märts, 2008 00:33, Blogger ematehnik ütles...

uus värv peale
1. märtsil.
juurde oli kasvanud 1 cm

 

Postita kommentaar

<< Home