30 jaanuar 2008

no milline normaalne inimene paneb oma telefonile sellise helina!?

ma ei kuule oma telefoni helinat.
kui vähegi mingi taustamüra on.
või muusika mängib...
mul sellised meloodilised helinad ka,
vahepeal oli lausa mingist
lemmikumast laulust lõigatud jupp helinaks.

sobrasin siis telefonis
ja panin uue helina.
valisin kõige jubedama tirina,
et seda ma ometigi kuulen...
no ma ei jõua kogu aeg seletada,
et ei,
ma ei ignoreeri te kõnesid,
ma lihtsalt ei märganud...

nüüd kuulen jah tõesti.
eile õhtul toidupoes
kõlas äärmiselt võigas tirisemine.
ja veel.
ja veel.
uhh!
ja mina mõtlesin,
et peab ikka segane olema,
kes oma telefonile sellise helina paneb...
ja kui panebki,
no miks ta krt siis seda kõnet juba vastu ei võta...
kaua võib!

...kuni saabus selgusehetk:
see kohutav hääl
tuli mu enda käekotist.
nii et ma juba kuulen.
aga ei reageeri.


täna jutustasin bossile
kuidas ma ikka telefonile ei reageeri,
et uuest helinast pole ka abi...
ja et poes see jube helin.
ja mida ma siis mõtlesin
inimesest,
kelle telefon sellist häält teeb...

minu jutu lõpuks
helisesid väikse vahega meie mõlema telefonid...

ja mis te arvate,
millist häält teeb mu bossi telefon?
:D
justnimelt,
no milline normaalne inimene
paneb oma telefonile sellise helina!?


mõni ime, et ma ei reageeri.
mis häda mul bossi telefoni peale reageerida...

Sildid:







2 lisas:

30 jaanuar, 2008 23:32, Anonymous Anonüümne ütles...

Mumeelest on räige vene matjukiitamine hea helin.. Üks kutt unustan oma mobiili kord meile kontorilauale.. :D

 
31 jaanuar, 2008 10:27, Blogger Morgie ütles...

salvesta mobiili oma bossi häälega ja käskiva tooniga öeldud lause: ematehnik! võta toru! sulle on kõne!

äkki aitab

 

Postita kommentaar

<< Home