03 mai 2008

elu kõrghetked :D

ootasime foori taga rohelist tuld,
noorem õde kõrvalistmel,
mina roolis.

kõrvalreas mootorratas.
kawasaki ninja.

lasin autoakna alla,
vaja ju vaadata,
et kas on samasugune,
kui see ninja,
millega kolleeg ükspäev tööl käis
ja mille seljas ma "ratepilte" tegin.
no teist värvi oli.

meie selgelt väljendunud huvi peale
ajas ninjakutt suled kohevile.
me õega hakkasime naerma.
eks me siis ajaviiteks naeratasime talle,
kui poiss poose võttis :D
mis sa seal foori taga oodates ikka muud teed...

ja siis läks mul miski silmanurgas roheliseks.
jee, ongi roheline tuli!
mul nagunii käik sees,
tee tuttav ja vaba,
no ma siis süstisin.
ilmselt oli see mu senise elu kiireim käiguvahetus.
(oleks võinud sujuvam olla,
peab veel harjutama.)
50 km/h käes,
ega ma rohkem ei vajutanudki.
tegelikult olen ma ju korralik.
lihtsalt hea kiirendusega.
ninjakutt jäi must igatahes maha.

ja siis jäime me kõik temast maha,
poiss vist solvus.
sel ninjal oli kiirendust küll ja veel,
kiirust kah :D

heh, muidugi ma tean,
et tegelikult ei tee minu vana rondiga
mingile baigile kiirenduses ära.
mul polnud sellist plaanigi.
see oli puhas juhus,
et ta stardi maha magas
ja ma talle oma tagatuled ära näitasin.

moraal?
ninjakuti jaoks vast selline,
et naisi ei saa usaldada :D
nii kui valvsuse kaotad,
kasutavad nad seda ära...
bitchid, eksole :D

Sildid: ,







2 lisas:

03 mai, 2008 23:19, Blogger Unknown ütles...

Ehee tõenäoliselt oleks mina enda kawaga sellises olukorras teisiti käitumud. Pigem lasknud foori tagant rahulikult minema ja veernudki 60km/h kuni oleks järgi jõudnud. Polekski lolli olukorda tekkinud. Inimesed on erinevad :)
Samuti ei viitsi eriti välja teha kui fooritaga keegi liigset tähelepanu osutab. Võib olla pööran pilgu hetkeks kui sedagi.
Muidugi oli see hea õppetund tüübile :)

 
05 mai, 2008 13:46, Blogger kristel ütles...

Jajaa, eks ole sedagi nähtud, et pesemata mugava pereauto ja turvatoolis lapsega tädi saab juhuslikult ristmikult enne autoroolis nihelevat rahutut noorukit minema, siis rahutu nooruk peab ka eneseusu taastamiseks igasugu trikke tegema pärast...

 

Postita kommentaar

<< Home