01 mai 2008

magistritöörahvapüha

täna on mul tõeline töörahva püha.

õeraas kirjutab oma magistritööd,
ma siis redigeerisin seda.
mina, veendunud tehnokraat,
oma teravate hammastega
humanitaaria kallal.

ise ta tahtis...


magistritöö ja töörahvapüha,
kokku teebki
magistritöörahvapüha.

muidu olin ka päris asjalik.
tegin mingi lõike
ja lõikasin seeliku välja.
riskide hajutamiseks lõikasin teise veel.
no ega kaks seelikut korraga untsu lähe!

tegelt polegi mul vist ükski seelik untsu läinud,
seelik selline lihtne asi, kus tal ikka minna.
aga kui ma juba korra köögilaua tühjaks tegin,
siis tuli juhust kasutada...

ühel lasin paanid kokku ka,
päris hmm! tuleb.
kõrge vöökohaga ja puha.
ainult et vist liiga pikk???
riivatud mõtted, eksole.

nüüd on kiusatus kõik majas leiduvad kangad
seelikuteks lõigata.
ikkagi kevad :D

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home