24 november 2006

huhh.

mõtlesin juba mitu aega tagasi,
et peaks oma blogi tausta pisut mudima ja miskõik veel.
kuidagi ilusamaks.
otseloomulikult hakkab tark tüdruk seda tegema töö juures,
oma tutika arvutiga, millel mingit vastavat softigi pole.
ilmselt kustus selle käigus või pisut varem mu peas viimnegi ajutegevus,
sest kogu mu kodukaunistamise tulemuseks oli ühtlaselt tume leht.
välja arvatud pildid.
normaalne, ma ütlen!
norrrmaaaalne!
loomulikult ei kanna ma oma blogitempleidi varukoopiat paelaga kaelas.
normaalsed inimesed ei kanna.
ja ma arvasin end ka normaalse olevat.

ja loomulikult naaseb boss majja just siis,
kui mul on hädasti vaja oma blogi näppida.
mispeale ma asja kärmelt kinni klõpsasin.
mitte et ma väikest hingetõmbepausi häbeneksin,
aga sisetunne ütleb,
et peaksin viimse võimaluseni varjama
oma põgusat tutvust html-iga
ja javascripti või php olemasolust
tuleb vaikida ka piinamise korral.
sest bossile ei meeldi firma koduleht.
ma olen nimelt müügimees.
arvutitega seonduv pole minu rida.
(tegelt olen laia profiiliga tropp.)

ühesõnaga kärutasin nüüd oma blogi esimese ettejuhtuva nahaga üles,
maitea, millal või kust ma endale meeldiva naha saan.

ja vist kuluks mulle ära ka mõni soovitus
vabavaralise html-editori kohta.
javascripti ja phpd võiks ta ka tunda,
äkki ma kunagi õpin...
muidu meeldib mulle editplus,
aga see hakkab peale 30-päevast kasutamist
vehkima mingite siltidega "oled seda kasutanud juba ... päeva!".
see poleks vist tööarvutis ilus pidada.


_________________________________________

Could not connect to Blogger.com
tea, mida nad sellega öelda tahavad?






4 lisas:

24 november, 2006 22:12, Anonymous Anonüümne ütles...

Vaata siia: http://www.snapfiles.com/Freeware/webpublish/fweditors.html ja siia: http://www.evrsoft.com/download.shtml
Ehk leiad miskit tarvilikku :)

 
25 november, 2006 12:04, Blogger KK ütles...

MIna kasutan html-kit`i.

 
25 november, 2006 21:20, Anonymous Anonüümne ütles...

kui sul on vaja vaid koodivärvimist,
siis notepad2 on hea ja kiire ja väike
endine elukutseline htmlija soovitab

 
27 november, 2006 21:58, Anonymous Anonüümne ütles...

http://www.scintilla.org/SciTE.html

sellega olen saanud kõike kribada.

http://www.nvu.com/index.php

oli ka väga hea, lisavõimalusena saab seal ka vaadata kuidas brauseris asi välja näeb ning sisseehitatud võimalus failid otse serverisse üles lasta :)

 

Postita kommentaar

<< Home