19 november 2006

taome vardad mõõkadeks!

loen siin üle pika aja jälle käsitööblogisid.
tekkis üks mõte,
mis polegi otseselt käsitöömõte,
küll aga on blogimõte.

kui blogi kommentaarides esineb
solvavaid märkusi kolmandate isikute pihta
(kellegi nimetamine
jänese väljaheiteks seda igatahes on),
mida siis blogiomanikul teha?

kommentaare saab kustutada.

kui mina jätan sellise solvangu
oma virtuaalsesse tuppa üles,
siis jääb teistele mulje,
justkui oleks ma sellega nõus.
võibolla hõõrun veel rõõmust käsigi,
mugav ju,
kui mõni viletsamate piduritega ullike
selle räpasema töö ära teeb.

kui ma jätan solvangu üles,
olen ma ise
täpselt samasugune, kui see,
kes solvava kommentaari kirjutas.

puhtuse eest vastutab blogi omanik.
iseenese maine pärast
tuleks oma tuba puhtaks rookida.
ma pidin teist korda üle vaatama,
kes oli solvangu autor.
küll aga jäi hästi meelde,
kelle blogis see jänese väljaheide
peremehe lahkel loal
uhkelt üleval ripub.


_________________________________________

kui mingis anumas olev substants
perioodiliselt käärima ja paha lõhna levitama hakkab,
siis ei ole viga alati ja ainult välises keskkonnas.






6 lisas:

19 november, 2006 18:53, Blogger Anu ütles...

nõus!

 
19 november, 2006 19:16, Blogger KK ütles...

Ma olen ka viimasel ajal blogindusest palju mõelnud , peamiselt "omad" ja "võõrad", iseseisvaks kasvamine, massipsühoos ja võimuga manipuleerimine. Pole vahet, kas keskkond on poliitika või muu, alati on liidreid, kes tahaksid võimu haarata.
Hämmastav kogemus... poleks arvanud, et sellise hobi austajad niiviisi käärima hakkavad. Aga ma ei arvanud seda mõned aastad tagasi ka koerainimestest. Pole miskit uut siin ilmas.

 
19 november, 2006 19:17, Blogger KK ütles...

st ... peamiselt teemadel...
Üks sõnad jäi vahelt ära.

 
19 november, 2006 19:42, Anonymous Anonüümne ütles...

Jah! Kitsepabul.

 
19 november, 2006 19:49, Blogger ematehnik ütles...

kas Uhke Loom provotseerib? :-D

kõik bioloogiline kraam palun viia mu lilleblogisse, kevadel kasutan ära.

 
20 november, 2006 15:21, Anonymous Anonüümne ütles...

Sõimamine on juba selge liialeminek kommentaarija poolt. Muidugi kustutada.
Aga vahel on selliseid "imelikke" kommentaare. Ei taha nendega alati nõustuda, aga need ei solva iseenesest kedagi. Lihtsalt teise inimese arvamus, millega kuidagi ei taha nõus olla.
Või siis on selliseid kommentaare, mille kirjutaja üritab kedagi solvata, aga blogi omanikku võib-olla see solvang üldse ei solva või on tegemist nii küündimatu "solvanguga", et enamik meist võtab seda naljana (a la loomaekskremendid). Sellistele tüüpidele arusaadavas keeles: pabulad on nii vanad ja kuivad, et kui visata, siis ei määri ega jäta haisu:p Mulle tundub, et siin on oluline roll blogiomaniku tujul (täpselt nagu kodu koristamiselgi) - vahel teeks kõik puhtaks ja viskaks ülearuse ära, vahel tekib mõte, et "ei.. äkki läheb veel vaja". Kasvõi lillekeste väetamiseks.

 

Postita kommentaar

<< Home