16 november 2006

urr!

Päevalehes kirjutab Reimo Raja küttekuludest.

Küttekulu on umbes 1,5–2 m2 kuus (oleneb puidu niiskusest). Kui arvestada kütteperioodi pikkuseks kaheksa kuud, kulub aastas umbes 12–16 m2 puid.

see siis kaminahju tarbeks vajaminevate küttepuude kohta.

ilmselt köetakse seda kaminahju naturaalse parketiga,
erinevalt halgudest
mõõdetakse parketti tõesti ruutmeetritega.






1 lisas:

17 november, 2006 03:12, Blogger Reede ütles...

Mul oli koolis mõnda aega pinginaaber, kes hirmsasti kartis informaatika õpetajat. Kuna see oli kaugel hallil ajal, kui arvutid alles hakkasid imbuma mõnda kooli, oli õpetajaks suur paks kuri tädi, kes ei sallinud inimesi, kes ei oska loogiliselt mõelda ja arvutada. Minu pinginaaber hästi ei osanud. Ja õpetaja kiusas teda muidugi. Ükskord, kui läks jälle ülekuulamiseks ühikute teisendamise teemal, siis mu pinginaaber proovis oma hättajäämist ennetada ja küsis mu käest kiiresti: "mitu ruutmeetrit on ühes kuupmeetris?". Minu vastuküsimusele "kui paksud su ruutmeetrid on?" ei osanud ta kuidagi reageerida. Kui ma oleks teadnud, kui paks on tema ruutmeeter, siis ma oleks talle osanud vastata :) Aga jäi seekord vastamata.

 

Postita kommentaar

<< Home