26 mai 2006

oh heldeke! mina ja minu kotid :)

kui ma kotti vahetan, küsib mees alati: "kas vana sai täis?".
samas kui ta ise "#¤"!!" valves on, küsib ta koos välja minnes, kas ta saaks oma "#¤"!!" raamatu, kuhu oma kliendid kirja paneb, minu kotti panna. ja tema ostetud pisipudi (dioodid, "kivid", potekad ja muud lutikad) käib ka turvalisse kohta ehk minu kotti.
vot siis on kott täis.

viimati kasutatud kott:
*võtmed (kodu, auto)
*pastakas (sinine)
*rahakott (peaaegu tühi)
*pakk šokolaadikomme (ka peaaegu tühi)
*pabertaskurätid (Kleenex classic, täis pakk)
*pabertaskurätid (Kleenex classic, poolik pakk)
*üksik šokolaadikomm (lätlaste Arabeska, päris hea)
*tulemasin (roosa)
*mõõdulint (erkrohelise plastkorpusega rullik, lint metallist, laius 12 mm, pikkus 2m. "naistekas")
*üks riidest nn. sussikott. (äkki antakse midagi, kott peab ikka kaasas olema!).
*mutter
*kaks kipsikruvi
(viimased kaks positsiooni on maast leitud. ma ei saaks magada, kui ma sellised asjad üles korjamata jätaks. friik noh.)

teine kott, mida ma juba mõnda aega kasutanud ei ole:
*pakk nätsu (Orbit, ringi tõstetud esimesse kotti)
*kirjaklamber (suur, vaskne)
*pakk Orbiti dropse (ka esimesse kotti)
*pastakas (sinine)
*lõngavöö (novita loopy)
*kaks Barbarissi kommi
*hügieeni-esmaabipakk
*peotäis kokkuköidetud lõngajuppe (et kui kusagil mõni üksik lõngakera leidub, siis saan kohe uurida, millise olemasoleva lõngaga see sobiks)

veel üks kott:
*pastakas (must)
*pabertaskurätid
*teatripilet (kasutatud, Linnateater, Genoom)
*juuksehari
*peegel
*pipragaas (CS)

välja minnes lisanduvad telefon, vahel fotokas ja ilmselt veel mõned asjad.
tegelt pole see üldse halb tulemus.
vanasti oli hullem.

siis olid mul kotis lisaks tavapärastele asjadele:
veel ports võtmeid
mu enda "töömärkmik" (noore telliskivi kaaluga)
kruvikeeraja (vahetatavate otsikutega)
õlipõleti düüs (uus ja pakendis, harvakasutatavate parameetritega, talisman?)
Ii-poiss (pisike heleroheline mänguhiir, piuksuga, tagamaks edu ja head õnne)
tihtipeale ka arvuti kõvaketas (3 giga, mälupulki polnud siis veel vist leiutatud)


ahhaa, ma võin nüüd ise ka kellegi kotisisu kohta küsida :-)
Thredahlia, Kuduv Koeraomanik, Hiiutar ja Mari, mis teil kotis on?






3 lisas:

26 mai, 2006 17:36, Blogger Thredahlia ütles...

Tehtud-puistatud, oi kui pikk nimekiri sai. Nimekiri vist kotti ei mahukski, hea, et asjad mahtusid. :D

 
26 mai, 2006 21:53, Blogger hiiutar ütles...

:D
Päris lõbus mäng, sain nüüd ise ka teada, mida kaasas kannan.
Paar päeva tagasi läks mul käekott katki. Tõstsin vajalikud asjad kiiruga ühte vanemasse ridiküli (mis veider sõna).
Nüüd selgus:
Asjad, millest mul aimugi polnud:
1 pakk hariliku süsisid(HB UNI 0,7 mm)
2 tampooni ja 2 pesukaitset (ilmselt mingist ammusest reisist)
juuksehari
maniküürkomplekt
mälupulk (256 Mb)
rahakott
pabertaskurätid (poolik pakk Zewa)
mobiili kaelapael (ma ei mäletanudki, et mul selline on)
veel üks poolik taskurätipakk
pool pakki nätsu (Orbit White)

Mu seljakott on muidugi palju paremini varustatud, sealt leiab alati noa ja kahvli, pakikese rohelist teed, mõne kilekoti, tikutopsi, kätekreemi, juukseklambri jne.

 
26 mai, 2006 21:55, Blogger hiiutar ütles...

Oih, tegelikult ei teadnud ma ainult 3 esimese olemasolust.
Oleks küll tore leida rahakott, millest aimugi polnud :P

 

Postita kommentaar

<< Home