19 mai 2006

"!#¤/&% (ebatsensuurne väljend kasahhi keeles)

mu ämm on kirjasõnasse alati suure lugupidamisega suhtunud.
seetõttu söötis ta mu mehele lapsepõlves piima-juurviljasuppi.
no luges kusagilt, et see on hirmus kasulik ja söötiski.
ilmselt siis liiga tihti või poolvägisi.
igatahes keeldub mu mees igasugustest kuumutatud köögiviljadest.
ta ei söö vist seda kartulit ka, mis on porganditega samal pliidil keedetud.
see pole argument, et keedeti eraldi pottides.

piima-juurviljasupp on ebameeldiv asi tõesti, ma olen täitsa nõus.
ma nimelt ei joo piima, ammuks siis veel mingit piimasuppi.
aga igasugused juurikatoidud mulle väga meeldivad.
teen neid endale päeval, kui mees tööl on.



praen pisut hakkliha ja lisan siis külmutatud köögivilju.
neidsamu, mis poes pakkidena müügil.
hautan natuke aega kaane all ja siis praen ilma kaaneta.
hapukoorega on selline kraam maitsev ja saab ruttu valmis ka.
mulle igatahes meeldib.

kunagi tegi sõbranna mingit isearetatud toitu, ta tütar käis ja kiunus: "emme, mida sa süüa teed?"
no mida sa ütled, kui sel toidul polegi nime, sellist toitu pole olemaski. nii ütleski lapsele, et teeb "!#¤/&% .

"!#¤/&% ongi nüüd igasugune segutoit, mida retseptiraamatutes pole.
praed ja hautad natuke seda ja pisut teist.
mida paremad asjad, seda parem "!#¤/&% tuleb.

kui keegi teab, mida see sõna tegelikult tähendab, võiks muidugi öelda.
äkki on miski kolesõna.

edited, oligi kolesõna.






3 lisas:

19 mai, 2006 20:45, Blogger Thredahlia ütles...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

 
19 mai, 2006 20:54, Blogger ematehnik ütles...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

 
19 mai, 2006 21:17, Blogger oravake ütles...

XD Tükk aega pole nii hästi naerda saand.

 

Postita kommentaar

<< Home