17 mai 2006

külaline

meie tänane külaline:



kuningpüüton
Python regius

noorekene veel, allameetrimees.
sümpaatne elukas, ainult tema kehatemperatuur häiris mind.
ma saan aru küll, et kõigusoojane, aga ikkagi on vale tunne, kui keegi on nii külm.
ega ta niiväga jahe olnudki, peale usinat kõhu peal soojas hoidmist oli ta pinnatemperatuur 32°C.






2 lisas:

17 mai, 2006 23:37, Blogger Kai-Epp ütles...

Vat, kui nunnu :D
Mul on kodus kuningboa. Kuningpüüton on sõpradel, selline vanem isend.. Ja meie boaga on nii, et kuna ta üldiselt soendab ennast lambi all, on ta väga mõnus soe.. ja siiiidpehme :D

 
18 mai, 2006 17:05, Blogger Thredahlia ütles...

Kind of creepy kui ühe lemmik teise lemmikuid toiduks tarbib... :)
(tegelikult mulle väga meeldivad tarantlid ja roomajad, tegelikult oleks mul kodus loomaaed, kui ma oleksin pururikas)

 

Postita kommentaar

<< Home