07 mai 2006

süüdimatus

jälle, jälle avaldus mul see krooniline haigus
"mul ei ole midagi selga panna!".

raviks otsustasin Filatist ühe rohelise kampsunilõnga tuua.
ainult ühe!
läksime siis põnniga Filatisse.
neil seal roheline lõng täitsa olemas!
paraku mitte üksainus.
kuna ma sealt vähemalt kolm väärilist lõnga leidsin, jooksis mu kõvaketas kokku.
helistasin emale, ta vanem ja targem, tulgu ja öelgu, millist peaks ostma.

tuli.
ütles.
näitas.
seda ja teist.

mu roheline kampsunilõng on nüüd siis selline:




ilusakene, ma arvan, et näsiniine õite värvi.
juhuslikult oli mul just valminud üks topp, mis selle lõnga juurde hästi sobis.






jätkuvas meeltesegaduse hoos sattusime muidugi ka Lianni,
nende kevadisi lõngu kaema.
no see ei olnud tark mõte!

vau, millised värvid!
mitme varjundiga türkiissinine, heleroheline ja nende rõhutamiseks pisut tumepruuni!



korjasin kogu selle lõnga endale kaenlasse.

siis arvas ema, et see lillakirju seal sobib mu "rohelise" kampsunilõngaga.




Lianni lõngariiuli mõju all tuli emale mõte, et ta võib vanaema õigusega põnnile ühe pluusikese jaoks ka lõnga osta. need siis Capri valge, heleroheline ja hele türkiis.
väljaminekud sooritatud, meenus talle, et oli ostnud põnnile mütsi jaoks ühe helesinise puuvillase lõnga. see siis ka siin pildil.

mulle tundub nüüd, et see mütsilõng ei sobi nende pluusilõngadega.
kaks mütsi?
kaks pluusi?

sina seal teise mäe otsas, ära itsita midagi!
ma ei tule nüüd kuu aega siit oma mäe otsast alla!


tegelikult oleks mul ikka üht rohelist kampsunit vaja.
kaubamajas on palju inimlikum lõngavalik, ei ole liigseid kiusatusi.
peaaegu.
ja üks sobilik roheline lõng oli seal täitsa olemas...
aargh!






1 lisas:

07 mai, 2006 16:30, Blogger Elsa ütles...

Seda uut kirjut Capri Ombre lõnga jäin ma ka viimati Liannis vaatama. No täitsa tavatu uus kombinatsioon Ombre värvigammas. Teised ju sellised üleminekutega ühe värvi baasil või siis väga sarnastega. See aga hoopis tavatu kirju :)
Ma siin oma 50 kilose mäe otsas avastan ka alatihti, et just seda hetkel vajalikku lihtsalt ei ole...

 

Postita kommentaar

<< Home