10 mai 2006

kohutav katsumus

olen püüdnud oma internetisõltuvust vähendada ja loobunud ühe foorumi lugemisest (ei, mitte mõne käsitööfoorumi ;-)).
igati positiivne, jääb rohkem aega kudumiseks.
nüüd aga otsustas Elion mu sõltuvust vägade radikaalselt ravida: meil katkes üldse igasugune kaabelühendus.
nutt ja hala!
24 tundi offline- see tekitab offline-depressiooni!
avastasin, et mind häirib isegi see, kui ma päevasündmustest alles õhtul tv-st kuulen.
tobe. mul poleks ju mõttessegi tulnud tõnismäele mäsu vaatama minna, tehniliselt pole ju vahet, millal ma sellest siis kuulen.
mingi uudistesõltuvus? või kontrollimaania.
kuigi minust ei sõltu midagi, tahaks ikka teada, kui valitsus vahetub või raha enam ei kehti jms.

lõngareformi pole vist karta :-D
aga läheks sebimiseks, kui tv õhtul teataks, et kõik kudumata lõngad muutuvad x-kuupäeval vanadeks ajalehtedeks/vasaku jala kingadeks/poolikuteks tellisteks.

teine häiriv asi oli see, et vajasin uut kuduideed.
kõik netist tõmmatud pildid said läbi vaadatud- no pole.
ja nett on maas.
püüan vältida ajakirjade ja muu sellise kuhjumist, asju niigi palju.
ja nüüd pidin ma siis vaatama pilte paberkandjal :-(.
paberkandjate maht on ju teadagi piiratud. ja polegi teisi õieti.

lapsed juba küsisid, kuidas siis elati, kui internetti veel polnudki :-)))
uskumatu, aga elati. ei teadnud ju tahtagi.

nüüd on Elion Allahi abiga mu ühenduse jälle taastanud,
peaks vist kõik kudupildid internetist endale alla tõmbama.






1 lisas:

10 mai, 2006 20:55, Blogger hiiutar ütles...

Huvitav. Mul ei teki vahel nädalate viisi huvi uudiste vastu. Olulised asjad imbuvad enamasti lõpuks ka minuni.
Õues on uudiseid niigi iga päev. Puud lähevad lehte ja kohata võib järjest uusi linde. Õitsemist alustab mõni lill ja vahel kohtad mõnda huvitavat inimest.
Põhilised uudised, mida internetist otsin, puudutavad minu sõprade käekäiku. Ja Sinu blogi on alati väga laadiv lugeda, nüüd ei tundugi nii kurb, et viimasel ajal nii harva kohtume.

 

Postita kommentaar

<< Home