21 mai 2006

kuidas ma kolme tokki lõnga ostmas käisin

selgus, et ühes eelmises postituses räägitud Capri lõngadest jäi väheks.
alguses pidin põnnile lühikeste varrukatega särgi tegema, kudumise käigus saabus arusaamine, et pikkade varrukatega näeks see asi vist parem välja.
ühesõnaga tuli sammud Lianni seada ja lõnga juurde tuua.
vaja oli kolm tokki Caprit:
1 heleroheline
1 hele türkiissinine
1 valge

poes tulid "targad" mõtted.
arvasin, et varrukatele kogu see lõng ära ei kulu, ostsin lisaks veel tumesinist, et siis saan ka selle lühikeste varrukatega särgi teha.

see heegeldatud helesinine müts ei sobi nende särgilõngadega kokku, võtsin ühe valge veel mütsi jaoks ka juurde.

üks suurtest poistest tahtis endale ka sellist heegeldatud mütsi.
suurel poisil suurem pea, võtsin talle siis 2 tokki Simplicityt.
tahtis sinist, võtsin siis sinised.

siis oli seal veel üks türkiissinine Simplicity, see sobib mu sinirohepruunikirju särgiga. võtsin selle ka.

poodi olid tulnud üks mees ja naine, kes kaasasoleva kleidi juurde sobivat kampsikulõnga valisid. no see pood ei sobi selliseks asjaks, seal on liiga palju erinevaid ja ilusaid lõngu!
valisid ja valisid.
mina tammusin lõngariiuli ees ja ootasin, millal saaks maksta.
ootamise tagajärjel maandus ostukorvi veel kolm tokki heleoranžikat lõnga. või on see tugev lõheroosa. õigstuseks: mul on ühed sellist värvi kingad.

õnneks nad halastasid ja lasid mul vahepeal oma väljaminekud ära sooritada.

kolme toki lõnga asemel väljusin ma sealt kokku üheteistkümne lõngatokiga.
ei kommentaari.



ja siis seletab mõni, et netist tellides on lõng kallim kui poest kliendikaardiga ostes.

lisaks kõigele lehvitati isetegijas seda linki.
mispeale see neetud generaator mu peas hooga tööle hakkas.
see vestik on niisamagi juba lahe, aga kui seda veel natukene sorkida...






3 lisas:

21 mai, 2006 19:24, Blogger Terje ütles...

Peab ikka sissetulek olema. Või siis väga raskekujuline haigestumine:)

 
21 mai, 2006 19:54, Blogger ematehnik ütles...

eks ma sellevõrra ostan vähem valmisriideid :-).
lõng ja kangas on justkui odavamad kui valmisriided.

 
21 mai, 2006 21:00, Blogger Elsa ütles...

Sain mina ka just palgatõusu. Automaatselt jõudsin juba ära mõelda, mida see "lisaraha" lõngades teeks :P Küllap tuleb järgmist palka ikka ostuga tähistada ;) Või noh, on vähemasti seekord parem õigustus olemas...
A minul on muidu komme igasugu põnevad uued lõngad ära proovida. Noh, et võtan toki-paar. Pooled jäävad paremaid projekte ja rohkemat aega ootama aga ikkagi..

 

Postita kommentaar

<< Home