13 mai 2008

mida teeb jutt blondiinile? mitte midagi.



jess, ma olen endaga rahul!

käevõru pole paha,
sobib ühe uue särgi juurde...

aga ma tegin selle pildi ise!

"ise" tähendab seda,
et ma ei kasutanud aparaadi automaatseadeid.
täitsa käsitsi seadsin kõiki asju.
võinoh, niipaljusid, kui hädapärast vaja.

leidsin päeval fotokalt mõned tundmatud ikoonid,
kruttisin neid,
hästi abiks asjad,
juhul, kui on vaja teha täiesti valget
või täiesti musta pilti.

maitea, milleks selliseid vaja peaks olema,
aga ju siis millekski on,
kui fotokal vastavad funktsioonid on.

vahepeal tekkis küll lootusetu tunne,
ma ei usu, et need ikoonid seal enne olid,
aga "ära kaotada" mul neid kuidagi ei õnnestunud.
kuidas ma siis saan nii,
et ma neid värke paigast ära ei aja?
nagu kiuste, polnud kelleltki küsida ka.
muidu tiksub neid "tugiisikuid" edasi-tagasi,
aga siis, kui sul neid tõesti vaja on,
siis pole kedagi.
nagu ikka.

einoh, mulle on räägitud küll kümme korda,
et säriaeg ja ava ja miskõikveel,
aga mida teeb jutt blondiinile :D
no mitte midagi ei tee.

Fotokala põhitõdedest oli kõvasti abi.

mulle tundub,
et ma polegi niiväga õppimisvõimetu.
ainult et see õppimine peab käima
läbi mingi enesepiinamise.
ise urgitsedes ja avastades.
(ja vandudes.)

aga õpetamiskõlbmatu olen ma ikka küll.

Sildid: ,







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home