11 mai 2008

saada veel mees poodi...

läheb mees välja,
käib siis üksiti poes ka ära.

palun too majoneesi ka!
näitan peaaegu tühja majoneesipurki,
et näe, sellist majoneesi.
MITTE lighti, eksole,
ikka päris majoneesi.
Hellmannsi Reaalmajoneesi.

sisetunne nõuab,
et seletaksin põhjalikult.
kogemuse hääl...

tuleb mees poest,
tõi majoneesi.
Hellmannsi Lighti.

ma TEADSIN, et nii see jälle läheb!
ma ei taipa,
mida ma valesti seletan,
et ta iga issanda kord
vale majoneesi toob.
ei saa ju olla,
et muidu normaalse peaehitusega mees
on lihtsalt võimetu ostma õiget majoneesi.
kuidas ta selle vale alati ära tunneb?


virisen jah, probleem on.
niimoodi võib nälga surra!
see Light on vastiku maitsega,
maitea, kas nad kasutavad lahjendamiseks
mingit kätekreemi või mida...
ja selle majoneesi kalorid
peituvad milleski,
mida ma ei omasta.
söön küll,
kugistan seda vastikut kätekreemimajoneesi,
aga kõht läheb kohevarsti tühjaks.
ilmselt on normaalses majoneesis sisalduvad kalorid
oluline osa minu omandatavast energiast.

näljane inimene on kuri.

vot kui tal mingit autokeemiat vaja on,
siis ostan kiusu pärast vale asja!
piduripuhastusmöksi asemel
ostan autovaha!
ja nimelt rohelise autovaha,
meil pole rohelist autot,
määrigu kuhu tahab!
ja 12-voldiste pirnide asemel
hakkan spetsiaalselt 230-voldiseid ostma!
noh et nii saab sama raha eest ju rohkem...
kurat,
kas õpib ükskord majoneesi ostma või ei!

Sildid: ,







6 lisas:

11 mai, 2008 15:02, Anonymous Anonüümne ütles...

mida sa siia sellest kirjutad, räägi mehega siis.

 
11 mai, 2008 16:31, Blogger ematehnik ütles...

oma blogi, ise tean.
mul on siin ülesurveventiil.
vahel laseb kuuma auru välja.

aga mis sind siin olema sunnib?

 
11 mai, 2008 18:04, Anonymous Anonüümne ütles...

J2rgmine kord k2si tuua "Põrgumehe Pärismajoneesi" ja käsi vältida "Põrgumehe Tulesid". Äkki aitab :)

 
11 mai, 2008 21:26, Blogger Ninataga ütles...

Haa, mehed seebiks :D
See lahjendus seal sees on seep.

 
11 mai, 2008 23:29, Anonymous Anonüümne ütles...

Meeste aju pole mõeldud selliste asjade meeles- või kinnipidamiseks.

Kao ise poodi, miks sa meest kiusad.

 
12 mai, 2008 14:44, Blogger Krista ütles...

Vaeseke.. Ma saatsin eile mehe ihuüksi lõngapoodi ja ta isegi sai ülesandega hakkama, ostis mulle kahed ringvardad. Just õiges suuruses ja pikkuses. Aga ma kirjutasin talle paberilipiku peale üles ka, et kui pikki ja jämedaid vaja on. Muidu jah.. oleks ta vist sukavarrastega sealt tulnud:p

 

Postita kommentaar

<< Home