11 mai 2008

tõeline mees koob Addidega!

tolerants ja asjad.
mingid stereotüübid on ikka
kuskil alumistes kihtides peidus.


kui mina esitan küsimusi
mingite tehniliste värkide kohta,
siis see on normaalne.
vähemalt minu meelest.
mis siis, et ma naine olen.

aga kui üks mees
esitas mu kudumiste kohta
küsimusi ja ettepanekuid,
siis tundus see kuidagi...
üllatav.
küsimused olid küll suht tehnilised
ja ettepanekud täiesti adekvaatsed,
aga ikkagi.
või seda enam.
ikkagi mees.

einoh,
ma suhtun sellisesse nähtusse
küll rõõmsa üllatuse
ja täie positiivsusega...

aga fakt,
et mul kudujutu käigus
mingi "hämm, ta on ju mees"-mõte
peas tiirleb,
see nüüd küll
minu stereotüübivabadust ei näita.

* * *

hmm,
mulle tundub,
et soolise võrdõiguslikkuse osas
on naised palju paremas seisus kui mehed.

kruvikeerajaga naist ei pane suurt keegi tähele.
kudumisvarrastega mees aga tekitaks tähelepanu.
heh,
kudumisest ainuüksi vestelda suutev mees
on juba tähelepanuväärne.

niisiis:

vabastagem mehed!
meestel on ka õigus kududa!
igale mehele oma vardad!
tõeline mees koob Addidega!
eksole :-D

miks ma küll tunnen,
et nad ei taha sedasorti vabastamist...

Sildid: ,







2 lisas:

11 mai, 2008 17:41, Blogger Reede ütles...

Ma kunagi väga noorena töötasin kolhoosi raamatupidamises. Meil oli seal ka üks meesraamatupidaja ja tema kudus väga ilusaid kampsuneid. Algul oli naljakas vaadata, et mees istub laua taga ja koob, aga inimene harjub ju kõigega.
Muide, Peruus (oli vist Peruus, igatahes kuskil seal Lõuna-Ameerika kõrgetel mägedel, kus on külm) koovad ainult mehed ja kuduv naine on kõrvalekalle.

 
11 mai, 2008 23:01, Blogger Kaamos ütles...

Kusagilt on meelde jäänud vääääga diskrimineeriv seletus meetodile, kuidas mehed vahet teevad kas naine koob või heegeldab: kui diivanile unustatud näputöö riistvara saab pärast pealeistumist kintsust kätte ilma traumapunkti külastamata, siis naine kudus, aga kui vaja läheb meditsiinilist sekkumist, siis oli tegemist heegeldamisega.

 

Postita kommentaar

<< Home