22 märts 2007

niisama

et jah,
kuhu on kadunud elfikelder?
ma pole seal küll oluliselt suud avanud,
aga lugenud olen küll.
püsivalt.
et ma võin täitsa lubada,
et edaspidi hoopis vait püsin,
aga pange palun see kelder nüüd kenasti
oma vana koha peale tagasi!
paha on ju niimoodi.

muidu ei ole ka midagi toredat,
see õnnetu pikatoimeline viirus,
mul ei õnnestunud seda ära petta.
esimene sats oli kaks päeva palavikku,
siis kaks päeva täitsa norm olemist.
mispeale ma arvasin,
et sai nüüd haige oldud küll.
ja vapralt tööle lidusin.
igavene kommunist selline!
(ütleb ämm :-D)

noh, hing aimas halba,
rapsisin kiiremaid asju järjestada,
et kolleegil lihtsam oleks.
kaks päeva püsisin veel coldrexi peal.
siis sai töö järjele
ja mina pikali.

aga coldrex on kõva kraam!
sellega saab ilmselt ka kliinilises surmas inimese
veel niipalju üles buutida,
et ta ise ja liinibussiga
lähimasse kiirabihaiglasse kulgeb.

tähelepanekuid:
sidruniga coldrex on parema maitsega
kui theraflu.
tegelt on mul theraflu suhtes ilmselt eelarvamused.
sellel on sidruniseemnete maitse.
mis tekitab halbu tundeid.

mul on ikka madal vererõhk olnud.
ja siis arst soovitas
sidrunväändiku seemnetest tehtud tinktuuri.
võeh,
no sellel on säherdune maitse,
et peale hüppelise vererõhutõusu
saad sa veel korrapealt
tourette´i sündroomi venekeelse versiooni.
äärmiselt rõve ollus.
aitab küll jah,
aga kas just peab,
selliste meetoditega...
ühesõnaga: konjak on inimlikum.

kui põnn haigeks jäi,
käskis arst talle sudafedi anda.
isatehnik siis tõi apteegist.
mulle tundub, et arst on juba varem
käskinud põnnile sudafedi anda.
miks muidu mul kodus kapis
üks selline juba oli.
ju siis on hea rohi.
(maitsest küll aru ei saa,
aga ju siis on ka hullemaid.)

nüüd käskis arst mul ACC-d võtta.
isatehnik kammis mingid apteegid läbi-
pole.
täitsa otsas on
ja laos ka polevat.
nojah, kuna mul täna jalad juba piisavalt kandsid,
leidsin kodust kapist purgi ACC-d.
nännännää!
midagi ei või viimseni ära süüa!
kõike asja peab su kodus varuks olema!

Sildid:







6 lisas:

22 märts, 2007 19:41, Blogger AlexRobin ütles...

Aga vana hea küüslauk ei käranud enam?

 
22 märts, 2007 20:46, Anonymous Anonüümne ütles...

Tegelikult ma mäletasin vist ikka valesti, Coldrex on vist ikka puhtam. Vabandused.

 
22 märts, 2007 22:17, Blogger ematehnik ütles...

küüslauguga on see asi, et nii hull see viirus veel ei tundu, et ma sellest vabanemiseks oleksin nõus maohaavadega riskima.
kudujutte ja pilte saab siis, kui on korraga vaba päev, hea valgus ja õige sisetunne.

 
22 märts, 2007 23:05, Anonymous Anonüümne ütles...

Elfikelder kolis www.elfikelder.eu

 
22 märts, 2007 23:15, Blogger ematehnik ütles...

ole sa tuhandest tänatud, anonüümne!

 
28 märts, 2007 20:35, Anonymous Anonüümne ütles...

Aga Sudafed on selline kange kraam, et miskid tallinnlased olid selle najal narkootikumi leiutanud. Sudafed+ veel miski ravim ja kaif pid enneolematu olema. Aga ka poole aastase tarvitamise järele dementseks. Pöördumatult. Nii et minu lapsepsühholoogist ämm ütles, et alla 8 aastastele ei tohi sudafedi näidatagi, selline karm kraam pidi olema.

 

Postita kommentaar

<< Home