08 märts 2007

naiste päev

tegelikult kippus tänane päris naistepäevaks
või naiste päevaks.
kiired ajad,
kõik mehed olid ilma peal laiali,
majas ainult tüdrukud.

vahepeal käis autojuht
ja tegi mulle kiirkoolitust,
kuidas kliendi kaubikusse
euroaluse täis kaupa
meie tõstukiga
sisse suruda.
(kaup= nii 170 cm kõrgune virn euroalusel,
millele gravitatsioon küljelt mõjub.)
noteretore!

ma ei oska tõstukiga sõita!
sellel pööravad tagumised rattad
ja see segab mind.
tagurpidi sõita on niigi jama.
edaspidi ei saa nagu ka,
sest see alusetäis varjab kogu mu vaatevälja.
missa siin sõidad, kui midagi ei näe.

ja seal on liiga palju kange,
ega ma ämblik ei ole,
et mul neli kätt peaks olema!

pealegi on too tõstuk äkiline nagu mustlase püss,
mingit gaasi pole vaja,
kui jala pidurilt tõstad,
siis pühib minema.
kui piiksub, siis tagasi.
kui ei piiksu, siis edasi.
(piiksumine on hea, saad kohe aru,
kustpoolt jamaks läheb.)

mingi tööviljakuse-teema vist, miks ta muidu nii kiire on.
hmm, kas soomlaste tõstukid uhavad veel kaks korda kiiremini?
hullumaja! ei lähe soome tööle!

laos juhtus remont ja ümberehitus
ja seepärast on kaubad kõik
ühte lao otsa kokku kuhjatud,
nii et üks vale liigutus
selle neetud tõstukiga
tekitaks paraja hävingu.
ühesõnaga oleks vaja
nii näha
kui osata.

sooritasin küll autojuhi nõutud õppemanöövrid,
aga mõtlesin ka välja lahenduse:
kui see klient oma kaubikuga tuleb,
siis tema tõenäoliselt ei ole
esimest tundi selle kaubiku roolis
(erinevalt komplektist tõstuk+mina).
eeldatavasti oskab ta ka tagurpidi sõita.
ma väga tahaks loota!

et siis mina ajan tõstuki koos kaubaga õue,
tõstan kaubaaluse õigele kõrgusele
(mul on mõõdulint alati taskus,
võime täpselt ära mõõta)
ja ütlen siis kliendile,
et tagurdagu ise oma buss sinna kauba alla/ümber.
küll ma siis selle tõstuki sealt vahelt välja urgitsen.

muidu kui ma pimesi kobades seda kaubiku tagaust otsin,
formaadin ma ta bussi ära
ja me peame pärast veel mingite plekitööde ja asjadega tegelema.

paraku/õnneks ei saanud ma klienti
oma "kenijaalse" ideega terroriseerida.
autojuht vist aimas,
et mul on midagi plaanis.
igatahes tuli ta õigeks ajaks tagasi
ja tõstis ise selle kauba peale.


Sildid:







2 lisas:

16 märts, 2007 23:49, Blogger Urmas ütles...

No küll Sina oled ikka võimekas! Ilma naljata. Kord keevitad, siis sõidad tõstukiga, mässad kanalisatsiooni ummistustega jne jne. Imetlusväärne!

 
17 märts, 2007 01:33, Blogger ematehnik ütles...

ah, misnüüd võimekas, näe, ei tule tõstukigagi toime.
aga ma vähemalt proovisin, asi seegi, eksole :-)

 

Postita kommentaar

<< Home