06 märts 2007

linkimisest, niisama ja üldse

Marta kirjutas täna viitamistest blogides.
ma olen ta jutuga täitsa nõus.
aga ise tõepoolest jätan vahetevahel viitamata.
enamasti täiesti teadlikult.
ühe põhjuse ütles Elsa seal Marta postituse kommentaarides
(kommentaarile ma ei oskagi linkida)
juba ära,
mõnikord on vaja teist inimest säästa.
urisen oma urisemised oma blogis ära,
aga ei kutsu tuleõlitajaid kohale teise inimese blogisse.
olen nii teinud ja ilmselt teen ka edaspidi.

teine põhjus on veel:
idee järgi on vist näha, kes kuhu linkinud on.
kui mõni hästi populaarne blogi mul mõtteid tekitab,
siis sellele liiga tihe linkimine
tekitab mul tunde,
justkui püüaksin vägisi mingite kuulsustega ühele pildile ronida,
et siis ka äkki natukene kuulsamaks saada.
(kümme korda kuulsamaks!!! jaa!!!
ma ei tea, kas ma tahaksin kuulsaks saada,
aga kohe kindlasti ei taha ma,
et mind mingiks pildiletrügijaks peetaks.)
seega ma ka ei lingi.
keda peakski huvitama
mu pisikesed mõtteavaldused.
haakuvad need siis või ka mitte.
ma parem ootan häbelikult,
kuni mind märgatakse
ja lingitakse.
(heh, äkki ma ikka tahan kümme korda kuulsamaks saada?
mul vist polegi väga midagi selle vastu,
kui mind ennast lingitakse.)

üldse,
vahel on päris mõnus kirjutada niimoodi "õhku".
lootes, et kellel vaja,
see leiab mu jutu niisamagi üles.
täitsa ilma lingita :-)

Sildid:







2 lisas:

06 märts, 2007 22:56, Blogger Reede ütles...

Mina ei loe Savisaare blogi, isegi kui sinna keegi lingib. Et minu klikkimised tema blogistatistikat ei suurendaks :) No niimoodi väiksel moel ei anna talle oma häält ega klikki.

 
07 märts, 2007 09:24, Blogger Maria ütles...

Mina näiteks ei põe selle pärast, et kas keegi on kuulus või. Kuulsused on tegelt sisimas samasugused inimesed nagu meie kõik.
Blogi pidamine on üks "edevuse laat" niiehknaa.

 

Postita kommentaar

<< Home