20 veebruar 2007

rosinad võiksid olla ühes saia otsas koos

lugesin.
olen ka mõelnud,
et blog.tr.ee haarab
"kõik eesti blogid".
ja et ma ei taha lugeda kõiki.
ei jõua.
ja kõik pole ka huvitavad.

enamasti loen oma bloglinesis märgituid.
aga kui tekib mõni uus ja huvitav blogi
või on mul mõni ammu olemasolevatest
kahe silma vahele jäänud...
et siis ma ju ei saagi teada,
et kusagil veel midagi head on.

oma blogilisti lingid korjasin
just mulle meeldinud blogidest.
blogrollid ja muud viited.
meeldivatele inimestele meeldivad enamasti
meeldivad inimesed.

tegelikult oleks hea midagi sellist,
nagu blog.tr.ee on.
aga et see hõlmaks just neid blogisid,
mida ma loen.
või lugema peaks.
et listi saaks kirja see,
keda keegi listi liikmetest on pidanud tarvilikuks lisada.
ma arvan, et usaldan oma lemmikute maitset küll.
siis ma saaks uutest tegijatest õigeaegselt teada.
ja ei peaks head uut lugemist otsides
lappama lehtede kaupa
"tegelikult pole mul sulle midagi öelda"-blogisid.
(justkui mul endal oleks. irw.
aga mõnedel/paljudel ju on.)

selline mõte.
toores.
võibolla täitsa kõlbmatu.
aga mulle vist meeldiks,
kui nii oleks.
kollektiivne bloglines.

hmm,
kui tõenäoline on,
et kuna kõik tunnevad kõiki,
siis lõpuks on selles listis ikka
"kõik eesti blogid"?

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home