02 mai 2006

rannahooajaks kaalust alla!

hakkasin nüüd ka kaalujälgijaks.

kuna enamuse mu enda kehakaalust moodustab raske iseloom,
pole mul siin maha võtta midagi.
võtaks juurde, aga ei tule.
ma ei taha sellele mõtlemisega oma närve rikkuda,
hakkasin lõngakaalu jälgima.
ometigi midagi, mida ma suudan mõjutada. (tõenäoliselt, icc)
et minu projekt siis "rannahooajaks kaalust alla!"
no ma ei luba parem, et ma terve kilo lõnga ära koon-heegeldan.
eile suutsin vaid 50 grammi likvideerida.
50 grammi päevas maha võtta pole tegelikult üldse paha.
jämedamad lõngad ruulivad!

ema kaalus oma lõngad ka ära, tal on rohkem :-)
nutikas tüdruk, pakkus mulle suure kootud seeliku jaoks lõnga.
vot jah ma suudan ära öelda :-D
provokaator!

positiivne oleks seegi, kui suudaks need lõngavarud mingi mõistliku piiri peal hoida.
noh et enne juurde ei osta, kui olen midagi eest ära kudunud.
ma suudan sellest põhimõttest kinni pidada küll...
...esimese lõngapoeni :-D






1 lisas:

03 mai, 2006 07:48, Blogger Anu ütles...

issand, ma juba ehmatasin esimese hooga ära, et mis kaalujälgimine... et kas tahad juurde võtta või:P

 

Postita kommentaar

<< Home