25 aprill 2006

värvisõltuvus



neid kahte pilti ühendab ... värv!



lõng oli impulssost: need värvid tundusid nii head, et ma kohe pidin.
jälle.
ehk saab sellest mõne topi.



tumedamat punast liiliat olen mõnda aega himustanud, aga senini on viimased kaine mõistuse riismed siiski peale jäänud. kui poes avastasin, et kaks sibulat seal pakis on endale 5 cm pikkused võsud kasvatanud ja lausa pakatavad elujõust, sai mu kaine mõistus halvatuse ja muutus kõnevõimetuks.
loomulikult tõin need sibulad koju ja panin potti.
iseenesest see polegi ju väga sõge mõte, aga taustsüsteem tekitab kahtlusi mu vaimses tervises.




see mu värvisõltuvus ei lõppe hästi!
mees pakkus välja, et äkki peaksin oma poeskäimisvarustuse hulka lisama ka keevitaja maski. sellel on tumedast klaasist piiluauk, ehk ma siis ei näe liiga palju.
idee vajab veel kaalumist, aga kui näete kusagil kõndimas suure plekist keevitajamaskiga (meenutab karpi) inimest (meenutab siis jalgadega karpi), siis ärge üllatude, ma võitlen värvisõltuvusega :-D


liiliatest ja taustsüsteemist:
et Star Gazer mul eelmisel suvel nii kenasti õitsema läks, käisin sügisel balti jaama turul ja ostsin neid eesti liiliasibulaid, seal on odavad hinnad ja ehk ka kohaliku kliimaga harjunud sordid. ma siiski algaja.
panin kõik sibulad sügisel pottidesse ja viisin maale talvituma.

eks see hoiuruum oli vist natuke liiga soe, aga kindluse mõttes lasen edaspidi sügisesi istutustöid mammal või mehel teha. minust oli väga ettevaatamatu neid sibulaid oma käega puutuda.



see on mu magamistoa aken.






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home