21 aprill 2006

tagantjärgitarkus

1. ära osta poest üksikut lõngatokki, mida sul tegelikult vaja pole.
isegi mitte siis, kui see tavahinnast poole odavam on.

targad mõtted tulevad alati pärast.
ostsin Novita Tango Stari. poes viimane tokk, 25.-
tavaliselt maksab see üle 50.-
hurraa, eksole, milline suurepärane hind!
proovisin sellest siis midagi teha.
noh, et üldse näeks, mida saab ühest tokist Tangost.
saab siis niipalju, pisemale inimesele:



tundus justkui vähe.
sattusin jälle samasse poodi, seal oli veel üks "viimane tokk", ikka selle hea hinnaga. tõin selle muidugi ära.

2. ära tee käsitööd hämaras, isegi, kui oskaksid seda kottpimedas teha.
kuna selle heegeldamise juures midagi vaadata polnud, konksutasin laelambi valgel.
kui kõik lõng otsas oli ja ma asja peegli ees passima läksin, selgus, et lõng oli kohati ilma hõbedase karvata. lai tumedam jutt on vahel.

3. kaks korda suurem/pikem/laiem asi ei ole alati kaks korda parem.
see heegeldis on minu jaoks kuidagi liiga pikk. ühe tokiga tundub parem.



see võrk-värk küsib valge-roosa-punast lille. mida mul muidugi ei ole.
ja kogu mu motivatsioon on ka kadunud.
peaks seda võrk-värki mõne 3D inimese peal proovima, ma ise olen liiga kriipsukujuline...

heegeldatud Tango harutamine vajab hobuse kannatust.
mul pole hobustki.
kokkuvõtvalt:
jama.

ja mul on veel üks "viimane tokk" helesinist Tangot.
jamajamajama.






2 lisas:

21 aprill, 2006 16:16, Blogger Tiina ütles...

Jajah. Aga või ma siis suudan "teiste vigadest" õppida. Ikka peab omal nahal ära proovima ... Ja nii on neid odavaid viimaseid tokke ja töidki ikka mõned ja veel mõned ...

 
21 aprill, 2006 16:19, Blogger Elsa ütles...

Ära sa harutama küll hakka! Viska mõni efektidetail peale ja pane müüki. Kellelegi võib just see meeldida!
Ja karvased efektlõngad harutatult pole ka miski väärt kraam niikuinii...

 

Postita kommentaar

<< Home