27 aprill 2006

väike lõngapood Balti jaama juures

Balti jaama trammipeatuse juures on üks väike lõngapood, vot selles majas.

soovitasin Vardamoorile seda poodi, et seal võiks villast lõnga olla.
täna käisin ise üle vaatamas, süümekad hakkasid- äkki neil polegi enam seda ja ma ajan teistele mingit jama.
tegin peremehe loal ka mõned pildid, et teistelegi infot jagada.




siin on värvimata maavillased lõngad.










värvilised villased.











see mäsu seal riiuli otsas peaks siis olema villaloor. seda oli ka pakituna.









veel üht-teist












keradena ka







































ostsin siis ise ka midagi: meriinovillaga lõng, 100% villane, 100g tokk 25.-
kui aega saan, teen pesumasinaga loomkatseid.
seda oli vihtidena ka, kui keegi veel katseid teha tahab.






7 lisas:

27 aprill, 2006 18:51, Blogger Kajakas ütles...

suuuuuuuuur tänu Sulle selle info eest, näed ma ei teadnudki millised varandused otse mu «ukseaugus» on. Kohe homme lähen sinna :)
Aitäh,veelkord

 
27 aprill, 2006 19:15, Blogger Tiina ütles...

No sinna peab küll minema.
/me nüid kaapab jalaga maad kuniks linna lastasse. Sõrmed sügelevad lausa.

 
27 aprill, 2006 20:12, Blogger Terje ütles...

Meenub, et ma tõesti olen seal poes kunagi käinud juba. Ostsin toona linast lõnga, seda oli seal igas jämeduses ja palju.

 
27 aprill, 2006 22:03, Blogger KK ütles...

Appi kui äge!!! Anna teada, kas see meriino värvi ka annab? Ma märkasin et sul nii musta kui valget varutud.

 
27 aprill, 2006 22:58, Blogger Elsa ütles...

Et sul ka häbiraasugi ei ole selliste ahvatlustega lehvitada :P Puhas õnn, et ma just täna Tallinnas käisin ja lähiajal pole uut minekut näha... kuigi sellegipoolest ei saanud Kosmose juurest lõngapoest muidu mööda kui paari tortsu villaheide ja -looriga :P

 
28 aprill, 2006 08:22, Anonymous Anonüümne ütles...

oo mu lemmik meriino lõng ;) Mu Pärnust ostetud 7 kg peaks ka lähipäeval minuni jõudma, ei hakanud nimelt käe otsas vedama.
Ma pole selle mustaga midagi teinud aga tumehallid küll mingit värvi ei paistnud andvat. Firma omanik rääkis, et ta ei värvi lõnga vaid villa nii pidavat värv kindlamini ja paremini (ka ühtlasemalt) peale jääma. Igastahes on see mega mõnus lõng :)

 
02 mai, 2006 12:10, Anonymous Anonüümne ütles...

Ei no tore. Värviline heie on seal poes otsa saanud. Ennem seisis seal villaloori kõrval riiuli otsas. Ole tänatud piltide eest, nüüd ei pidanud ise asjata kohale sõitma. :)

 

Postita kommentaar

<< Home