07 september 2008

sul on horisont viltu!

isatehnik vahetas ükspäev kalendril lehte.
aeg oli sealmaal,
et tuli ikka august septembriks vahetada.

tegi siis ära.

vaatasin.

ja teatasin pikemalt mõtlemata:
kuule,
sul on ju horisont viltu!

kalender oli viltu seinale jäänud.


* * *

poes käisin.
produktiivne käik oli.
ei ostnud mitte ainsatki hilpu.

sain termomeetrile patarei.

ja kompassi ostsin lõpuks ka.
pilves ilmaga on ilma kompassita
kuidagi keeruline orienteeruda.
vahel esineb momente,
mil mind ennastki juba huvitab,
et kus ma siis nüüd ikkagi olen...
tähendab,
enamasti mind see ei huvitagi,
et kus ma olen.
pigem see,
et kuidas ma sealt kuhugi ära saaks.


ülemiste parklas käis mingi suitsiidivõistlus,
noored üritasid end vähemalt vigaseks kukkuda...
väga teretulnud,
hea ju katsetada,
kas mul õnnestub midagi pildile püüda.
halligi,
see värk käib ikka liiga kiiresti.
võeh!



Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home