03 august 2008

turistina oma linnas



käisin vanalinnas turisti mängimas.

kohalikud panevad end kenasti riidesse,
kui õhtul linna peale lähevad.
mu kolamisriided on pigem mugavad,
ilmselt näen välja nagu põhjamaade turist.
noh ja mida asja on kohalikul
fotokat kaasa vedada, eksole.
kui inimene on fotoka ja statiiviga vanalinnas,
siis on kindlasti turist :-)

heh, vaevalt mõni turist
viitsiks sellist statiivi kaasa vedada.
mul on selline tavaline,
mitte just liiga kerge kolmjalg.

statiivijalutajaid oli teisigi,
ühel oli tõeline turististatiiv,
mille jalad meenutasid transistorraadio antenne.
elegantne, maütleks.
kerge kaasa vedada.
mahub kindlasti teatrikotti.
...ainult et tema seebikarp
tudises seal peal hullemini,
kui minu aparaat käe pealt lastes...

Sildid:







1 lisas:

03 august, 2008 22:16, Blogger Manjana ütles...

kui ma olen käinud vaateplatvormidel linna pildistamas, siis üritatakse mulle ikka turistinänni ka müüa. vot siis on naljakas tunne.

ma mõnikord mängingi linnas jalutades, et tegelikult olen ma turist ja vaatan turistina linna, väga vahva on :)

 

Postita kommentaar

<< Home