26 juuli 2008

rohkem objektiive!

heh.
rohkem objektiive on vaja!

õnneks ma ei tea täpselt,
milliseid mul vaja on :-D
hull kiusatus on majanduses osaleda.

õnneks on mul mu väike canon,
sellega saab mõne asja pareminigi tehtud
kui suure canoni kitobjega.
eelmise posti jaoks tegin elukapildi ka väiksega,
suurega ei saand kohe üldse.

rohkem objektiive on vaja, maütlen!

hmm.
majanduse elavdamiseks
tuleks digipeeglite hindu langetada.
küll siis objede ja filtrite
ja muu
absoluutselt
ja möödapääsmatult vajaliku
kraami pealt
ka käivet tegema hakatakse.

* * *

keegi siin õnnitles mind
uue armukese soetamise puhul :-D
eks ta nii ole jah.
pole aega blogidagi enam,
vaja muudkui ringi kolada...

et kodused ei hakkaks mu uude armukesse
(see on mu uus fotokas muidugi,
mida te siis mõtlesite???)
kuidagi halvasti suhtuma,
siis ütlen neile hoopis,
et mu kolmejalgne lemmikloom
(statiiv)
vajab jalutamist.


pildid on mul endiselt kehvad.
aga perfektsionism see-eest muudkui süveneb :-D




kellegi neljajalgne lemmikloom.
kraega.

Sildid:







1 lisas:

03 august, 2008 18:29, Blogger Harjutaja ütles...

Sama siin. Mees ütles, et tema enam minuga kontserdile ei tule, et läheks justkui üksi, et mina olen pidevalt kusagil kadunud ja klõpsin... Ei teagi, mis teha... Poja veel ei kurda, tal hea meel, et kaasa võetakse.

 

Postita kommentaar

<< Home