20 juuni 2008

need viis küsimust

olin küll vagusi,
aga Elsa pidas ikkagi meeles.
nonoh.

1. Mida sa tegid kümne aasta eest?
lastel oli koolivaheaeg, ise käisin tööl.
ei midagi erilist.

2. Viis asja “Vaja teha” nimekirjast?
lugeda läbi mõned raamatud (rohkem kui viis).
kududa valmis kõik poolikud asjad
(karta on, et neid on rohkem kui viis).
nomaitea,
siin on juba üle kümne asja kirjas.

3. Lemmiksnäkid?
Fazeri pähklišokolaad
pähklid ja mandlid
täissuitsuvorst
juust
rohelised oliivid
veel šokolaadi
lily kommid
viinamarjad


4. Mida sa teeksid, kui oleksid miljonär?

kui mulle mõni miljon kaela sajaks...
ilmselt arvaksin, et mul on probleem.
noh et vaja ju kuidagi need miljonid paigutada
ja miskit finantsvärki...
siis lahendaksin probleemi tavalisel moel:
selle ignoreerimise teel.

võibolla ostaks seebikarbi asemele fotoka.
aga võibolla ei ostaks ka.
sest selle ma võiks niisamagi osta.
aga justkui vara on.


5. Kohad, kus oled elanud?
üks (depressiivne?) eesti väikelinn
koduküla (ei ole depressiivne)
tallinn (ja mulle meeldib siin)


edasi ei saada kellelegi,
aga kes veel vastanud pole,
võib seda vabalt teha.






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home