27 aprill 2007

kui üks märatsev nomaad
teisele samasugusele nuga andis,
siis ei ole see ju midagi sellist,
mille puhul hommikuteletibil
häält väristades arutada,
et jah, näe,
tahtsin punase pintsaku selga panna,
aga ei pand,
inimene sai ju surma.
sai küll, jah,
aga mingit erilist seost pronkspuuslikuga
sel surmal ilmselt ei ole.

purjus nomaadide omavaheline lõikumine
sattus lihtsalt sellele ajale ja sellesse kohta.
on nad üksteist enne lõikunud
ja karta on, et teevad seda ka edaspidi.
temperamendi värk.

hea on, et lõikaja ka teada on,
muidu tehtaks sest asjast tõesti "kangelassurm".

Sildid:







4 lisas:

27 aprill, 2007 10:01, Blogger Ingrid ütles...

Mul oli täpselt sama mõte!
Iga päev saab traagiliselt ja süütult läbi õnnetuste ja mõrvade läbi surma inimesi, kuid sellist suurt leinamist kahe päti omavahelises kakluses surma saanud päti pärast näen TV-s esmakordselt.
See kukkus laushaledalt välja!
:-(((

 
27 aprill, 2007 10:24, Blogger Terje ütles...

No ma arvan, et ta lihtsalt ei teadnud, kellele kaasa tundis. Aga jah, ma parem ei hakka ütlema, mis tunded mul selle saatejuhi osas on.

 
27 aprill, 2007 10:48, Blogger Ingrid ütles...

Seda küll, et ilmselt ei teadnud, sest need olid esimesed varahommikused uudised. Aga et rahvuslikku leina väljendada, oleks nende usin kuller siiski pidanud end asjaga kurssi viima.
Saatejuhi kohta ei oska ma midagi öelda, ei tunne teda nagu ma ei tunne muidki saatejuhte.

 
27 aprill, 2007 10:56, Blogger Kati ütles...

eriti vahvalt serveerisid seda venemaa uudised- seal miskipärast ei mainitud, et pussitajaks oli nende rahvuskaaslane...

 

Postita kommentaar

<< Home