25 jaanuar 2007

täna ma kaotasin asju

kaotasin ära järgmised asjad:
helesinine tintenpenn
käibemaks või selle osa
null

kõigepealt kadus tintenpenn.
kummardasin laos ja see kukkus taskust välja
ja veeres kuhugi euroaluste alla.
või muutus millekski muuks.
igatahes üles ma teda enam ei leidnud.
kahju, see oli ilusat värvi.

siis kaotasin ära jupi käibemaksu,
sealt raamatupidurdusprogrammist.
maitea, miks see raamatupidaja seepeale nii raskelt ohkas.
noh, igatahes jõudsin ma lugeda,
misasi see kohe ära kustub.
ja üles kirjutada.
ja ma ikka läksin ja ütlesin talle,
et meil on seda käibemaksu nüüd natuke vähem.
ei, ta ei tahtnud, et ma uuriks,
kuhu see kadus
ja kas sinna saab uue teha.
tal ei pidavat seda üldse vaja olemagi.
no ma ju ise ka arvasin, et
maksude kaotamine
lihtsalt peab hea olema!

noh ja lõpuks oli mul veel null kadunud.
toodi üks katkine aparaat,
uurisin teist hoolega,
ajasin näpuga skeemi peal järge
ja võrdlesin teise, töötavaga.
kõik juhtmed olid täpselt ühtmoodi paigas.
aint et üks töötab ja teine ei tööta.
boss tuli, vaatas
ja ütles, et võibolla on null kadunud.
tõi testri
ja tõepoolest-
null oligi täitsa kadunud!






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home