18 jaanuar 2007

ärgates vales kohas

tekkis selline veider mõte,
et kui ma ühel hommikul
millegipärast
peaksin ärkama vales kohas,
ikka hästi vales kohas,
ameerikas näiteks,
mamõtlen,
et siis polekski asi vist väga lootusetu.

et siis tuleks sebida korraks netivõimalus
ja panna appihüüe oma blogisse:
magasin lõpuks ometi välja,
sai vist pisut liiale mindud,
olen end lausa euroopast välja maganud.
olen siin. vist hädas.
et kas keegi tahaks mulle ühe kohvi pakkuda?
ja muidu ka hüva nõu anda.

noh,
igatahes tekitab see blogimine julgema tunde.
magamise osas.
et maailmas on nüüd inimesi,
kellelt ma julgeks vales kohas ärgates abi paluda.

ma muidu võõrastega ei räägi.
aga need, keda ma loen,
ja need, kes siin vahel sõna sekka lisavad,
need niiväga võõrad ei tundugi.

ja kui mulle endale tundub nii mõnigi blogija
ikka peaaegu-et-tuttav
(ma ju tean üht-teist ta elust ja mõtetest),
et siis olen mina ka ehk
mõnele peaaegu-et-tuttav.
või umbes nii.






3 lisas:

19 jaanuar, 2007 06:23, Anonymous Anonüümne ütles...

Vaata et Sa välja magades sisse ei maga :)

 
22 jaanuar, 2007 00:55, Anonymous Anonüümne ütles...

Hmm, tuleb meelde see jutt, kuidas yks tuttava tuttav oli Tallinnas jooma kukkunud ja 2rganud kaks p2eva hiljem pargipingil... Brandenburgi v2ravate ees. Ilma passita. Kuidas mees Saksamaale saanud, j22nudki saladuseks, kuigi teada on, et Tallinn-Berliini buss oli just k2ima hakanud...

 
24 jaanuar, 2007 18:55, Anonymous Anonüümne ütles...

Tuttava käest kuuldud on jutt, kus sõitsid tema tuttavad mingi pisiveokiga Venemaa avaruste suunalt tagasi Eesti suunas, kuskil kraavipõhjas näevad jalgrattaga tüüpi, kes on keset sõitu ära väsinud ja magab seal omaette. Otsustasid poisid vähe nalja teha ja tõstnud siis venna koos jalgrattaga kastipõhja. Tee jätkus ja reisija unustati vahepeal täitsa ära, kui Eesti riigipiiri ületades meelde tuli. Kiire pilk seljataha näitas, et reisija veel ärkama ei kipu. Otsiti siis välimuselt enam-vähem sarnane kraaviperv, tõsteti sinna vaikselt maha ja rohkem ei tea sellest loost keegi mitte midagi.

Vaat sel vennal võis küll raske ajugümnastika käima hakata, kui avastas, et on nii tuhat kilomeetrit lääne poole vahepeal sattunud.

 

Postita kommentaar

<< Home