10 jaanuar 2007

viiruslik hüpohondria

kui meil siin see kuri kõhutõbi murdma hakkas,
lugesin ikka netist ka asjakohast infot.
päevalehes oli üks artikkel,
päris abiks selline.
no kui haige olla,
siis ikka teadlikult, eksole.

aga seal artikli lõpus oli öeldud:
"Haiglasse tuleb pöörduda siis,
kui oksendamine kestab kauem kui kaks ööpäeva
või kui sellega kaasneb äge peavalu ja kuklakangestus..."

jajah,
ma tean seda asja küll,
kui on kuklakangestus
ja lõuga ei saa rinnale painutada
siis on meningiit!


eile tukastasin tunnikese diivanil.
pea valutas.
ärgates valutas ikka. rohkem kui enne.
ja kukal oli ka valusaks läinud.
ja lõuga ei saanud ka kuhugipoole,
kaela painutamine oli väga vaevaline.
nüüd on see mul siis käes!
meningiit ikka.
varsti olen päris loll valmis.

no ma ei hakanud kohe haigla poole astuma,
pea niigi valutas
ja filmi tahtsin ka näha.
p-sse see meningiit.
ignoreerime.
ehk läheb ise üle.

hommikuks olin imekombel meningiidist tervenenud.

siit moraal:
iga ebamugava disainiga diivanikäetugi
ei ole veel meningiit.
ja:
meningiidist hoidumiseks
kasutage patja.
mitte ärge jätke oma pead kuhugi ripakile.






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home