28 jaanuar 2007

+0 kg, lõnga!

kui Signel tekkis hull mõte
teha nii, et terve jaanuari ühtki uut lõnga ei osta
või mispidi see oligi.
(tegelt vist natuke võis osta ka,
seal olid mõned nüansid,
aga üldmulje oli kahtlustäratav.)
siis olin ma vägade skeptiline.
mismoodi ei osta?
mis aeglane ja piinarikas suitsiidivorm see veel peaks olema?
ei-ei, mina ei ühine.
häbi ju ka, kui vaid kaks päeva vastu pead.

jaanuar hakkab läbi saama.
ja ma polegi mitte juppigi lõnga ostnud.
mitte et ma igast enesepiinamisprojektides osaleda julgeks,
ma pole lihtsalt ühtegi heasse lõngapoodi sattunud.
eks sai detsembris põhjalikumalt laamendatud kah.
täna avastasin
(ebasündsa mõnuga),
et mõni lõng, mida detsembris 19.- tokk müüdi
(ja ma muidugi ostsin),
maksab nüüd 29.- tokk.
novot, tuleb ikka kohe ära osta!

ahjaa, vaadake kajaka näputööd.
see käib sellesama ürituse alla.
lõppilus, nii head värvid!
teeks kah midagi sellist,
aga keegi on siia sada poolikut kampsikut sokutanud,
mida ma nüüd kuduma pean.

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home