05 aprill 2007

inimesel võivad ju mingid veidrused olla, eksole.

mul on mingi veider suhe kruusidega.
tegelikult pole see vist puhtalt kruusihälve,
kui igasugused piirangud ei ahistaks,
ma ostaks ilmselt serviise ka kokku.
aga kruusid muidugi on parim osa nõudest:
meie igapäevast kohvi anna meile tänapäev!



















alguses olid mingid juhuslikud kruusid.
siis ostsin need kaks suuremat.
mulle meeldib nende materjal,
see pole see tavaline läikiv glasuur,
hoopis selline matt ja träpsuline.
see tähtedega,
ehk tähtis kruus,
see tuli hiljem.
puhtalt seepärast, et tema värv nende kahe suurema kõrvale sobivat tundus.



















kaks pisikest kruusi.
juhuks, kui ma ei tea,
kas ma tahan kohvi või mitte.
noh et siis joon natukene.

miks kaks?
no ma ei teadnud,
kumba värvi ma tahan.






















kollaseid kruuse pole kunagi liiga palju.
suurem on nii veidra moega, et sellest ei jooda midagi.
selles jahtuks kohv liiga ruttu ära.
ja nii palju külma kohvi ma nüüd ka ei taha.

madalam on kassi tass.























värvid...












need ei ole kõik me majas leiduvad kruusid.
küll aga olulisem osa neist.
millegipärast kipub mul poes alailma ununema,
et mul juba on paar kollast tassi.





nojah.
asi pole vist puhtalt kruusides.
asi on värvis.

Sildid:







3 lisas:

05 aprill, 2007 15:14, Blogger Elsa ütles...

Aga meil on tasse vähemasti kaks korda nii palju :P
Sellised träpsulised tassid on meil ka, mitu tükki ;)

 
05 aprill, 2007 19:56, Blogger Thredahlia ütles...

Ai, liida veel taldrikud ja kausid ka ja saad minu pahe :D Varsti elan kausihunniku otsas, tõsimeeli.

 
06 aprill, 2007 02:07, Blogger ematehnik ütles...

einomuidugi.
mul on veel kruuse ja tasse. lihtsalt need tänanäidatud on olulisem osa. olulisem ses mõttes, et kui neid näiteks purustada, tekitan ma oluliselt rohkem detsibelle kui nonde ülejäänute puhul.

taldrikute-kausside osas olen ma kuidagi tagasihoidlikum. ilmselt ei ole taldrik nii oluline mugavuselement kui kohvikruus.

 

Postita kommentaar

<< Home