30 september 2006

pahasti!

kolasin täna emakeelsetes käsitööfoorumites.
ega ma neid kõiki muidugi läbi ei vaadanud,
aga vaatatutest jäi selline mõte vaevama:

ei tea, kas see on ka regivärsside mõju,
et päris vähesed raatsivad isetehtud asjade juurde
tehnilist infot panna?

mis lõng, palju kulus,
kui jämedad vardad/nõel?

isegi ostetud lõnga pildistatakse nii,
et lõngavööst jääb näha tagumine külg.
st. et ma ikkagi kuidagi teada ei saaks,
mis lõngaga tegemist on.
kindluse mõttes ei panda seda ka tekstina kirja.


et misvärk on?
kas ma olen loll,
kui ma siin mingit infot jagan?
siia mustreid ja tööjuhiseid üles panen,
et lugejal oleks siit ka midagi kasulikku saada...


ma olen sotsiaalselt ebakompetentne,
äkki tegelikult käivadki asjad nii,
et näete, mis mul on!
ärge lootkegi, et ma teile midagi ütlen,
nännännää!

fuih,
maütlen!






4 lisas:

30 september, 2006 17:28, Anonymous Anonüümne ütles...

Niuts, olen üritanud ikka enam-vähem korralikult kirja panna.. Et mis vardad ja lõng. Sest käsitööpoe müüjalt võib ikka suht suvalise lõngakoguse soovituseks saada. Reaalne kogemus parem.

 
30 september, 2006 21:17, Blogger mariss ütles...

ma tulen selle peale küll, et selline inff võiks kirjas olla, aga... ma tegelen peamiselt nö "odd ball knittinguga" ja reeglina ei tea kui palju lõnga kulus (kaalu ka pole), enamasti ei tea ka kindlalt öelda misnimelise lõngaga tegu on... seega saaks kirja panna vaid heegelnõela ja varda suuruse... aga see info üksinda ei ütle vist palju:P

 
30 september, 2006 21:27, Blogger Terje ütles...

Lõngasort ja vardad on ok, aga kulub ikka isemoodi alati, igaüks koob isemoodi. Kugi jah, huvitav iseenesest. Minul näiteks jääb alati liiga palju lõnga üle, kui mingi jakairjasoovituse järgi kogust valin.
Aga tööjuhiseid on ju mõtet tõesti panna ehk vaid siis, kui on tegu mingi uudse asjaga või originalase lahendusega - sinul on küll sellised, mida kuskilt ajakirjast ju ei leia. Kuid need, mis standardse põhilõike või mõne ajakirja järgi tehtud, mida seal siis nagu ikka eriti kirjeldada.

 
02 oktoober, 2006 15:26, Blogger Helen ütles...

mind ka hairib see, et ei raatsita kirjutada. kui ma midagi teha tahan, tahaks enne naha kuidas teistel on see asi valja tulnud ja millist longa-vardaid on kasutatud. ja kust muster saadud on.

 

Postita kommentaar

<< Home