21 september 2006

segaduses

et kas ma peaks
või siis pigem mitte
siin mingit korda looma?

peaksin ma lisaks lillendusele
ka kudujutud kuidagi eraldi tõstma?
oleks süsteemsem...

siin käib kõhedusttekitavalt palju rahvast.
see kõik on nii keeruline.
vaevalt kõik käsitööhuvilised on.
samas vaevalt nad ka kõik psühhopatoloogid on.

peaksin ma seda kõike siin
suupärasemaks seadma?

või on ausam
peegeldada blogis
sedasama
üleüldist segadust?

________________________________

ära anda
üks väärastunud superego
ja tumedam pool bipolaarsest millestki.

võimalikud ka vahetusvariandid.






13 lisas:

21 september, 2006 19:55, Blogger Elsa ütles...

Kuule, su blogi on tore just sellisena nagu ta on!
Mina ei kavatse ka miskit mitme-blogi-pidajaks hakata (no kevadest hakkan oma aia aktuaalseid lillepilte ehk teise kohta koguma, ehk...). Peegeldagu blogi elu sellisena nagu ta on :)

 
21 september, 2006 21:33, Blogger Thredahlia ütles...

Mulle ka! Mulle ka! Ikka nii, nagu on.

 
22 september, 2006 07:51, Blogger Anu ütles...

jajah, nii nagu on. muidu aina klikka ja klikka. nii on ikka lahedam, kui on selline kirju värk ja elu tema mitmekesisuses ja kõik ühes kohas:)

 
22 september, 2006 16:16, Blogger Terje ütles...

Lillepildid võiksid ikka siia ka panna, mis naiele üldse selle raldi blogi tegid.

 
22 september, 2006 16:37, Blogger ematehnik ütles...

lillepiltide laadimine võib päris kaua aega võtta, sellepärast on hea neid eraldi blogis pidada.
ja endal on ka vajadusel kiirem ülevaade, mis mul on ja mida pole.
kuduasjad olen proovinud siin sidebari seada, jäägu siis nii.
mõtlesin lihtsalt, et need, kes otsivad pontšot, peavad seda otsima igasuguse muu jutu vahelt, ehk pole nii mugav.
ja psühhopatoloog, kes muud juttu lugemas käib, see võib uut postitust kaema tulles äkki pettunud olla, kui ma hoopis mingeid kudumustreid eksponeerin.

 
22 september, 2006 18:26, Blogger Anu ütles...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

 
22 september, 2006 18:28, Blogger Anu ütles...

mõned jälle võivad väga pettuda, kui neid ei ole:)

 
23 september, 2006 16:58, Anonymous Anonüümne ütles...

Üks hästi tagasihoidlik palve. Vaatasin varasemaid postitusi, siis seal oli tekst vasakult servast u pool cm eemal. Kui nüüd viimaseid postitusi loen, siis on nii vasakul servas kui vähegi võimalik. Selline tunne on, et äkki midagi olulist jääb vasakule kuvari serva taha:(
Aga muidu korrastatuse või korratuse koha pealt on täiesti OK. Minagi pole selline inimene, kes läheks teise koju ja tolmu otsides hakkaks seal näpuga mööda riiuleid vedama:)
Appi-mis-psühhopatoloog?! Kas see, kes Elsat blogi visiteeris?
V2ikekass

 
23 september, 2006 21:58, Blogger ematehnik ütles...

väikekass, mis brauserit sa kasutad?
mul nii vana mozilla kui firefoxiga ja ie-ga on vasak serv 1,5 cm tühi.
nii 15" kui 17" monitoridega. on sul väiksem monitor?

igatahes tõmbasin seda asja siin veel koomale, kas sul on ikka tekst liiga servas?

hmm, kui brauseri aken väiksemaks teha, siis jääb mozillaga vaadates teksti vasak serv üldse peitu. firefoxiga ja ie-ga jääb tekst vastu serva pidama.
see bloggeri skin pole vist vanema raua ja softi jaoks :(
eks ma proovin seda koodi veel mudida, aga täna pole selleks vist hea päev.

 
23 september, 2006 22:27, Blogger ematehnik ütles...

ei, selle Elsa blogis esinenud nähtusega mul muret vist pole. veel.

patoloogidest:
mu tumedamatel päevadel väidab mu väärastunud superego, et
inimene, kes käsitööst ei huvitu ja ikka siin lugemas käib, on kindlasti psühhopatoloog.
kes käib siin puhtast prof.huvist.
või midagi sellesarnast.

 
24 september, 2006 14:08, Anonymous Anonüümne ütles...

Võib-olla oli asi siis teises kuvaris: vaatasin eile Su blogi tööl lugejateeninduse arvutist (sisetöö arvutiga pole vist veel vaadanud) IE-ga. Kahjuks pääsen sinna taha alles heal juhul esmaspäeval ja ei saa kohe võrrelda. Kui praegu kodus vaatan, siis ohhoo- kohe blogisse sisenedes hakkas silma, et nüüd on vasakult servast u 2 cm. Ja hästi hea lugeda. Huvitav - mida näitab nendel, kellel enne korras oli...
Mul käib ka vahel külalisi, kellest üldse aru ei saa. Ma ei kirjuta oma ajaveebis inglise keeles, aga nende külaliste kommentaarid on seni olnud just inglise keeles, anonüümsed ja üdini positiivsed ("lots of useful information" - suvalise loba peale:)). Spämmi nad ka ei jäta. Imelik.

 
25 september, 2006 00:22, Blogger ematehnik ütles...

need eriti positiivsed ingliskeelsed külalised on mingid kahtlased robotid.
peale seda, kui siin tuli oma kommentaari selle tähejoruga kinnitama hakata, on nad loobunud.
mida sellised täpselt teevad, ma ei teagi, liigses heatahtlikkuses ma neid igatahes ei kahtlusta ja tüütud olid nad ka.

 
25 september, 2006 16:21, Anonymous Anonüümne ütles...

Hea mõte! Varem ei teadnudki, et seda tähejoru asja saab ise määrata. Aga nüüd tegin selle enda blogi(de)le ka ära. Loodetavasti funkab hästi.

 

Postita kommentaar

<< Home