11 juuli 2011

mida teha pooliku fetajuustupakiga



Triangli kommentaar,
et ta ei jõua üksinda tervet fetajuustupakki ära süüa,
pani mind asja üle juurdlema.
ega mina ka ei jõua.

kaks kolmandikku fetapakist on alles.
niisiis tuli midagi ette võtta.

tõin poest tunde järgi asju lisaks:
pakk soolast muretaigent,
pakk Otto õrnsoolast ricottat,
kirsstomateid,
paki Pepperoni viilutatud täissuitsuvorsti
ja purgitäie viilutatud oliive.

taigen jälle 12 minutiks ahju,
seekord 26 cm vormiga.
ricotta segasin fetaga ära
(vabatahtlikult nad ei ühinenud,
saumikser sundis.)
kolm muna panin ka sisse,
ega saumikser mingi kitisegamise masin ei ole.

soola ei pannud,
oliive panin.
ja peotäie murulauku hakkisin ka sisse.

kui taigen oli eelküpsenud,
valasin segu taignale,
peale ladusin (kunstipäraselt) vorstiviilud
ja neljaks lõigatud kirsstomatid.

kõik see värk uuesti ahju,
30 minutit 178 C
(no nii see termomeeter näitas),
siis keerasin kuumuse kinni
ja lasin veel 15 minutit ahjus olla.




maitea, kuidas seda asja nimetada.
fetajuustupirukas?
igatahes on ta päris mõnus.

kuigi jah,
ma pole päris kindel,
et see nüüd lahendas probleemi
"ma ei jõua tervet pakki fetajuustu ära süüa!".
sest koguselt on seda pirukat ikka tunduvalt rohkem
kui juustu oli.

Sildid:







2 lisas:

12 juuli, 2011 12:46, Anonymous Anonüümne ütles...

Pirukat, ma usun, on tunduvalt lihtsam konsumeerida kui poolikut juustupakki. Mina olen teinud fetaga veel baklažaani vormirooga. Laod aga kihiti nagu lasanjet, tomatipastat ka.

 
14 august, 2011 00:34, Anonymous Anonüümne ütles...

Tegin sama kattega pirukat pärmi-lehttaigna põhjal ja sai ka suurepärane.

 

Postita kommentaar

<< Home