09 mai 2011

...

nüüd hakkasid nad siis LõhuOmaTehnika tänavat lappima.
(tuntud ka kui Tehnika tänav).

mingi jupike oli kinni pandud
ja liiklus ringiga kuskilt läbi Ameerika suunatud.
isegi foor oli sinna tekkinud.

see tänavajupp,
kust kollaste siltide järgi uuesti Tehnikasse sai pöörata,
oli varasemas elus ühesuunaline,
ja suunaga teistpidi.
nüüd siis oli sedapidi.

sõidame,
mingi kuudik minu ees,
mina tema järel.

pööramise koht.
kuudik jääb seisma.
mina ka.

liiklusmärgid
ja sildid.

no ikka selle kohta,
et enne oli teistpidi
ja nüüd on siis niipidi.

kuudik seisab,
mina ka.

huhh,
no on tänapäeval see värk ikka täpseks aetud!

silt ütleb,
et tänav on Tehnika tänavale saamiseks
õigetpidi-suunaline
alates 09.05

09.05
???

aga kell
on alles nii 08.55
ma arvan.
mul ei ole autos kella.

kas ma olen jälle tööle hiljaks jäänud?
või kui ei ole,
siis ilmselt jään.
oodates,
kuni tänaval sedapidi sõita tohib,
et tagasi Tehnikasse saab.


krt,
enne oli neil aega küll,
nüüd peavad viie minuti täpsusega oma töögraafikut.

kuudik hakkab tasahilju liikuma.
ilmselt on siis kell sealmaal,
et võib juba sõita.

...

kuupäev selgus hiljem.

irv.

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home