05 oktoober 2008

ohjah

seda teab vist igaüks,
et tühja kõhuga ei ole vaja poodi minna.

noh et siis ostad ohjeldamatult
igasugust söögikraami kokku.

* * *

mõnikord mulle tundub,
et ma olen vist alasti poes käinud...

peaks vist ühe riidekapi juurde ostma...

Sildid:







2 lisas:

05 oktoober, 2008 18:59, Blogger Urmas ütles...

'Tea kuidas minu (meele)seisundit peaks kirjeldama, kui hakata rääkima mu kruvikeerajatest ja mutrivõtmetest? Käin lahtiste kruvidega kruvikeerajapoes? :-)

 
05 oktoober, 2008 19:16, Blogger ematehnik ütles...

:-D
tegelt on siin ju vahe sees.

mul endal käivad ka hood peal, et äkki need tangid, mis poes, on ikka paremad kui juba olemasolevad...
ja üks uuem ja parem kruvikeeraja võiks ju ikka käekotis olla... ja tester (millega ma suurt midagi tehagi ei oska), üks tester lihtsalt ON puudu...

aga toidupood EI OLE see koht, kust tööriistu osta, eksole. ja tööriistapoodi ma väldin, see ei lõppe hästi.

arumaisaa, miks nad peavad Prismas riideid müüma???h

 

Postita kommentaar

<< Home