28 september 2008

lühinägelik saab juuksuris ka valgustatud!

no see juuksevärk hakkas ikka üle mõistuse
(ehk puusadest allapoole) jõudma.
juuksur abiks!

kaubanduskeskuses oli juuksurisalong.
impulsiivne, nagu ma olen,
küsisin möödaminnes, et kas lõigata saab?
et kohe või umbes sellisel ajal.
no kui ma ootama pean,
läheb impulss ju üle.
saab, aga tunni aja pärast.
et ehk vaatate seni ringi...

no vaatasin.
(õudne, mis see tunnike mulle maksma läks!)
siis läksin tagasi.
sai lõigata jah.

pandi mind tooli,
prillid andisn vabatahtlikult hoiule,
jama ka,
kui sangad läbi lõigatakse, eksole.

midagi ta seal sehkendas,
aga ega ma eriti tähelepanu pööranud,
küllap ta teab, mida ta teeb.
ma nii enam-vähem suutsin seletada,
et lõigaku natuke,
noh et mitte päris niipalju, kui ta ise arvab...
"aa, nii, et te pärast šokki ei saa, jah?"

mhmh.
tegelt mul nagu savi,
see kõik ju selja taga,
ma ise sinna nagunii ei näe.
aga noh, et liigset tähelepanu vältida,
ärgu siis päris kaelast saadik ka lõigaku.

pumpas oma tooli üles,
ise kükitas tooli taha maha
ja klõbistas kääridega.

istun mina seal toolis,
peeglist suurt midagi ei näe...
lühinägelike juuksurirõõmud,
ega enne ei näegi midagi,
kui kõik juba pöördumatult toimunud on.

et peeglit nagunii ei näe,
piilun siis silmanurgast kõrvale.
kõrvaltoolis lõigatakse üht noormeest.
hmm?
noormehel valge krae
ja must talaar seljas.
hmm???
nojah,
tegelikult on ju kõik õige,
kuidagi peavad ju jumalasulased ka
oma karvakasvu reguleeritud saama.
ega püha vaim neid pügamas käi...

juuksur lõgistab kääre,
mina tuletan mõttes issameiet meelde,
et kas ikka mäletan...
ikkagi selline vaimulik seltskond, eksole.
ja tegelt võiks seda ju ladina keeles ka teada...
see kõlaks kindlasti hästi...

...kuni juuksur ütleb,
et ma võin nüüd püsti tõusta,
prillid ette panna
ja peeglist vaadata,
kas ma ikka rahul olen.

tõusin.
panin.
irv.
juuksed olid ok,
aga ma ise :-D

no ma sain korrapealt valgustatud!

pisike punapäine nunn,
valge kraega mustas rüüs...
(issake, kui hea pildi saaks!)


...nimelt neil on seal mingid mustad keebid,
et klient karvaseks ei saaks või nii.
see valge krae oli mingi
tihendava eesmärgiga pabeririba.

irv!
ja kõrvaltoolis oli täitsa ilmalik noormees,
polnud ta mingi vaimulik.
mitte sinnapoolegi!

ja minul tulid juba vagad mõtted pähe...
issameie, eksole :-D

Sildid:







4 lisas:

29 september, 2008 01:42, Blogger Koduhaldjas ütles...

:D

 
29 september, 2008 01:45, Blogger kukupai ütles...

:P
Aga kas tegelikult kunagi issameiet osanud oled? Tänapäeval see muide viienda klassi emakeele lugemikus sees...

 
29 september, 2008 02:26, Blogger ematehnik ütles...

tegelikult kunagi olen osanud, nooremana oli mul superhea mälu... lugesin ja jäi meelde.

ma pole kristlane. olen nii ristimata kui leeritamata. austusest või aususest.

 
29 september, 2008 09:41, Blogger Anu ütles...

hee, mul sama jama, et alles siis, kui prillid ette panen, saan šoki :) ja tänu sellele, et vahepeal kõik hägune, tuleb alati jubetum uni peale.

 

Postita kommentaar

<< Home