27 november 2007

ma ei ole silmavärdjas!

olin juba mõnda aega hädas,
et ei oska (enam) üldse pilte teha.
et miski silmaviga vist,
no ei ole teravust.
plaanisin isegi silmaarsti juurde minekut.

kuni mu fotokas hakkas oma maailmanägemust
sellisel moel väljendama.



no nii silmavärd ma ka ei ole,
fotokas remonti,
ja kohe!

mõni aeg läks mööda
ja kui uurima hakkasime,
et kas on päris surnud
ja juba maetudki
või ainult natukene,
selgus, et tal on miski ajuhälve.
ja et tootja oli neid üldse tagasi kutsunud.

et kui kellelgi on ka
Canoni Powershot A75,
siis teab,
kui peaks hakkama trikke tegema.

nii pandigi karbikesele uus aju sisse.
tundub, et töötab.

ma plaanisin vahepeal juba uut osta,
aga nii konservatiivsetele
fotokaid ei tehta.

Sildid:







5 lisas:

28 november, 2007 08:15, Blogger Kajakas ütles...

minu canon A60 teeb ka sama jama, aga tavaliselt on ta vist natuke koputada saanud, noh nt olnud kotis ja kott on maha pandud, vahel olen ise teda siis natuke kopsinud ja ta on ennast selgeks keeranud, aga 2 korda on remondis ka käind :)

 
28 november, 2007 17:59, Blogger Reede ütles...

A muidu see virmaliste pilt on ju ka väga kaunis :)

 
02 detsember, 2007 20:31, Anonymous Anonüümne ütles...

Hakkasin vaatama, mis minu pildimasina mark on...õnneks Canon PowerShot A700. Paaril korral, kus pildid veidi kummalised olid, selgus, et sõrm oli kogemata vale režiimi paika lükanud

 
10 detsember, 2007 08:52, Blogger Ingrid ütles...

Nii minulgi, küll Canon S2 IS, aga viga juurd e tekkinud: teravustan ära ja ootan parajat hetke a siis hakkab äkki ujuma edasi tagasi, terav ja udune. Pildistamiseks vaja tabada hetk, kus pilt jälle selge.
Pildinäidis minu blogi advendikontserdi sissekandes. Üks viiuldajaga pilt tuli seetõttu aga vahvalt kunstipärane. Viga muidugi ka selles, et neis piltides kasutasin väga pikka säriaega.

 
13 detsember, 2007 20:13, Blogger Helen ütles...

mul oli sama vark. saatsin tehasesse ja parandati ara. aga nyyd juba monda aega teeb kuidagi uduseid pilte, hakkab vist ikka loplikult koolema..

 

Postita kommentaar

<< Home